2010. szeptember 22., szerda

Nagyon izgatott vagyok

a mai nap miatt. Ráadásul nincs is különösebb dolgom, kialudtam magam, úgyhogy minden rendben van!
Egyébként az utóbbi egy hónapban már a 90 perces Réka-tornákat nagyon jól bírtam, se izomláz, semmi nem volt, erre tegnap tartott egy olyan edzést, hogy ma egyrészt ülni alig bírok a fenekemen, másrészt a belső combom ég egyfolytában. És ma lesz az első Lite Wellness-es edzésünk :) Szupi, azért remélem, nem halok meg. Egyébként tegnap a gumikötéllel nagyon jó kis gyakorlatok volna karra meg hátizomra, még tegnap este éreztem is rendesen őket, de ez reggelre elmúlt. Mondjuk nem tudtam mindet megcsinálni, mert nagyon gyenge a kezem, de igyekeztem. Megint volt sok kitörés-guggolás és ezek kombinációi, volt sok gyakorlat a gumikötéllel, volt csípő-popsi, lábemelgetések, pici hasizom, és sokat dolgoztunk belső combra, sok volt a hanyatt fekve lábtárogatás. Nagyon kellemesen elfáradtam utána, a buszon majdnem elaludtam hazafelé :)

És a kaja:
Reggeli: két szelet U1 kenyér, vaj, felvágott, tejeskávé
Tízórai: két darab nektarin, tejeskávé
Ebéd: töltött káposzta (anya rizs helyett árpagyöngyével csinálta, így 2-es), egy U1 ízes levél (anya meghívott két péksütire a pékségben :)
Uzsonna: egy U1 pizzás csiga, egy pohár teával
Vacsora: 3 db sajttal töltött sült virsli, 2 db pufirizzsel, kakaó (nagyon éhes lettem edzés után :)

Most pedig azt találtam ki, hogy ugye lesz ez a Lite Wellness dolog (nem tudom, említettem-e már :), és hogy igyekszem minden nap más típusú órán részt venni, és leírom a tapasztalataimat. Egyedül szombaton nem tudok elmenni, mert nem leszek itthon, de a többi napon megyek :)

4 megjegyzés:

  1. hellooo :) láttalak a statgépben :) Üdv a klubban!
    Ki is linkeltelek azonnal - tetszik a blogod (dizájnilag is és tartalmilag is)!

    Mikor kezded a Lite-ot? Miket néztél ki?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi szépen, igyekszem :) Téged már viszonylag régóta olvaslak, nagyon tetszik, amiket írsz :)
    Szóval szerdán voltam először, voltam is órán, aminek "kondi" volt az elnevezése, tegnap meg pilatesen, ma body art lesz. Jövő héten meg valami keményebbet szeretnék :)
    Neked már letelt a 7 nap?

    VálaszTörlés
  3. Igen, le. És sajnos sehogy sem tudtam kettőnél többször elmenni. Meló, melóhoz mászkálás, sulis ügyintézés, stb. Pedig sokmindenre kíváncsi lettem volna. De nekem a Lite (a hegyvidéki van hozzám közelebb) 70 percnyi út csak oda, ha nem itthonról megyek, hanem a fiútól, akkor pedig 40 perc. Ha közel lett volna, vagy tudok teleportálni, akkor többre tudtam volna menni. Kondi engem is érdekelt volna, meg a pilates is és mégegy bodyartot is kipróbáltam volna, elég sok mindennel szemeztem. De sajnos ennyi jutott.
    Amúgy leginkább a kondi érdekelt és az alakformáló, hogy lássam, máshol hogy működik. Szívesen kipróbáltam volna a NIA-t és a gerinctornát is. De hát ennyi jutott :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem max. harminc perc itthonról a hegyvidéki, és esténként szoktam menni, munka után, szóval nekem pont jó az időpont. Bár már itthon nem örülnek, hogy kilenc után érek haza mindig, de mondtam, hogy csak keddig kell kibírni :)
    Szóval igyekszem mindenfélét kipróbálni és beszámolni :)

    VálaszTörlés