2010. szeptember 21., kedd

Már majdnem megharagudtam

a Lite Wellnessre, mert nem hívtak, amikor csörgött a telefon, és holnaptól mehetek a 7 napos próbaedzésre :) Már nagyon várom, ettől a hét naptól most sokminden függ, mert forgatok valamit a fejemben, és ez nagyban befolyásolni fogja, hogy döntök. Szóval holnaptól minden nap lesz egy vagy két edzés, meg szauna meg konditerem :) Már alig várom :)

Egyébként tegnap nagyon rossz voltam, mert rengeteget ettem, és keveset tornáztam. Elővettem Réka 2008-as dvd-jét és 20 perc felsőtest, 20 perc comb és 20 perc popsi volt, de csak lanyhán, mert nem voltam hangulatban. Ma meg megyek Réka-tornára.

Tegnap reggel 3 szelet pufirizst ettem vajasan-felvágottasan meg egy tejeskávét, amiből volt még kettő napközben. Ebédre másfél rántott sajt hajdinával, vacsira maradék leves (sajnos volt benne grízgombóc, amiből kettőt észrevétlenül lenyeltem), meg az utolsó maradék szelet lekváros-csokis piskóta, és ez nem volt elég, benyomtam még a maradék 4 db túrógombócot lekvárosan-nyírfacukrosan, aztán éjjel 11 körül meg kiűzött az éhség a konyhába a maradék hajdinát megenni. És napközben még barackot is nasiztam. Nem tudom, mi bajom lehetett, de nem egészen vagyok normális. Ma igyekszem visszafogni magam. Szerintem kéne egy munkahely, és nem folyton a kaja közelében lennék. Köszönöm a figyelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése