2010. szeptember 3., péntek

Szerda: futás, Csütörtök: 90 perc

Mindkét nap jól megizzasztottam magam. Először is, a szerdai program futás volt, anyáékhoz, majd vissza, kis pihenővel, oda-vissza kb. 45 perc. Utána még megcsináltam Jillian 30 day shred level 1-t (30 perc). Sajnos nem ment jól, mert a forgóim nagyon fájtak a brutál keddi torna után, de azért megcsináltam. Közben a párom megjegyezte, hogy milyen szépen csinálom a guggolásokat, a térdem mintha oda lenne szögezve a helyére :) Ez nagyon jó, mert ugye én nem nagyon látom magam kívülről, de így egy kicsit megnyugtatott.




Tegnap pedig megint voltam a bizonyos 90 perces tornán. Most kicsit új koncepció volt a gyakorlatok sorrendjét illetően, amitől nem izzadtam annyira le, mint szoktam, viszont nagyon nehéz volt így végigcsinálni. Az a rész mindig nagyon nehezen megy, amikor a gumikötelet összekötjük felvesszük a lábfejünkre, és tárogatunk. Ez csípőre megy, és azt hittem, azzal nincs gondom, de alig bírom ezeket végigcsinálni. A többi viszonylag jól ment, a fenekem megint kivan. Ennyi fájdalom után már nekem kijár egy szép fenék, úgyhogy remélem, alakulgat.

A szerdai kajálásom elég jó volt, a reggeli a szokásos, ebédre cukkinilecsót ettem, vacsira kis brokkolilevest meg natúr husit tökfőzelékkel, és volt egy kis süti is. Nasi barack volt, meg sütöttem sütit, abból is ettem kettőt. Tegnap a reggeli a szokásos, ebédre csináltam főtt zabpelyhet lekvárral, és körtét pároltam update cukorral és fahéjjal. NAGYON finom volt :) Vacsira még egy kis cukkinilecsó, meg zöldborsófőzelék volt. Nasi volt a sütimből két darab, két ízes levél, meg egy norbi rúd. Talán kicsit sok volt, de most "olyan" napjaim vannak és éhségrohamom van. Ma is. Úgyhogy egy kicsit elnézőbb leszek magammal hétfőig. Nincs cukor meg ilyenek, de a megengedettből lehet, hogy többet eszek, főleg, hogy holnap étterembe megyünk vacsizni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése