2010. szeptember 15., szerda

Régóta nem írtam

... mert mostanában mindig fáradtnak érzem magam, meg beteges vagyok. Tudom is az okát, de az nem ide tartozik, de úgy tűnik, hamarosan jobb lesz :)
De azért a tornákat nem hanyagolom el, csak a héten kicsit össze-visszára sikeredett, nem a terv szerint. Először is, vasárnap futottam 40 percet futópadon, 5600 m volt, és még 20 perc RR 2009 popsi-csípőedzés volt itthon. Hétfőn egész nap takarítottam, aztán találkozóm volt, amiről este 11-re értem haza, még akkor megcsináltam Jilliantől a Banish Fat Boost Metabolism-videót. Hát folyt rólam a víz rendesen, szerintem az az 50 perc felér egy futással. Persze utána úgy fel voltam pörögve hogy alig bírtam elaludni. Kedden ismét voltam Réka-tornán, de nem bírtam úgy, ahogy kellett volna, torokfájás meg egyéb ilyen kisebb problémák miatt, viszonylag sokat pihentem. De nem annyit, mint a mellettem álló két lány, akik végig vihorásztak, járkáltak meg szidták a gyakorlatokat, az egyikük már a bemelegítés után kijelentette, hogy elfáradt. Pedig tegnap nagyon jó volt a zene, és a gyakorlatok is, tényleg mindent átmozgattunk, csakhát én nem voltam elég jó :) Mára egy 30 perces torna van tervben (még nem tudom mi, talán Totally Fit), este pedig barátnőmmel Duna-parti futás :) Kb. fél órásra tervezem azt is. Már nagyon várom, nagyon régen voltam utoljára :)

Mostanában úgy érzem, egyre nehezebb magamnak összeraknom az itthoni tornákat, egyikhez sincs igazán kedvem. A heti edzéstervem általában úgy épül fel, hogy heti kétszer járok Réka-tornára (90 perc), heti 3x futok, 30-40 percet, azok mellé jön valami rövidebb, 20-30 perces torna, és még egy vagy két nap egyórás edzés itthon, de ezeket már sokszor unom. Lehet, hogy be kéne újítanom valamit. Nincs valami új ötletetek? Réka összes dvd-je megvan, a Norbi-videókat nem szeretem, Jilliantől van pár videóm, meg az Insanity, de azt nem bírom csinálni, nekem az még nagyon nehéz (tudom, mert próbálkoztam vele). Még Mel B-re szoktam tornázni, de az nem olyan ütős. Most jó lenne valami más, ami újdonság :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése