2010. szeptember 24., péntek

Csütörtök: Pilates

Ez a gyakorlat is volt, lábat hátra nyújt, kezet előre, majd fordítva
Tegnap voltam Pilatesen. Kicsit féltem tőle, mert nem igazán tudtam, mire számítsak, aztán végül vegyes érzelmekkel távoztam. maga az óra nagyon jó volt, nyugis, kevesen voltunk, minden el lett magyarázva szépen. Az elején jeleztük, hogy még sosem voltunk Pilates órán, úgyhogy elmondták, hogy mi ez, hogyan alakult ki, mi a központunk, hogyan figyeljünk rá, mire kell odafigyelni, és hogy végig a mozdulatainkra koncentráljunk, mindenki magára figyeljen. Aztán jöttek a gyakorlatok, amik közül volt néhány kifejezetten nehéz, mint mikor a felsőtestünket kellett leengedni a föld fölé, megtartani, majd vissza, vagy egyes gyakorlatok, amikhez komoly egyensúlyérzék kellett, ami nekem nincs. De végig nagyon figyeltem a légzésre és a központomra, és hogy helyesen hajtsam végre a gyakorlatokat. Használtunk karikát, amit a belső combunkkal kellett összenyomni, meg kislabdát, amit pedig a gerincünkön görgettünk. Elfáradtam, de nem izzadtam bele egyáltalán. izomlázat sem érzem ma sehol, maximum egy kicsit a hátamban. Szóval a hangulat nagyon jó volt, és nyugodt is voltam utána egész nap, de nem érzem úgy, hogy mindent megtettem és kihajtottam volna magam, amit pl. az előző napi óra után éreztem. Szóval ezt nem hagytam annyiban, és utána még volt 20 perc futás meg 20 perc ellipszis, szóval végül az izzadás is megvolt :)
Tudom, hogy néha kell ilyenfajta mozgás is a testnek, pláne a gerincemnek, hiszen sosem tartom egyenesen, de túl sokszor nem fogom beilleszteni a programba, mert nem adja meg azt az érzést, amire vágyom.
A végén elmentünk a fényterápiás vagy milyen szaunába, ahol nem volt olyan nagyon meleg, de mindig más színű fény világított, aminek állítólag jótékony hatása van. Lehet benne valami, mert nagyon jó kedvem lett és az egész napos fejfájásom is elmúlt . Szóval megint jól telt a nap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése