2010. szeptember 18., szombat

SzerdaCSütörtökPéntek

Nnnnna, hát a szerdai torna megvolt, ahogyan azt megjósoltam: Jillian 30 day shred level 1 (mert fájt a fejem), aztán 30 perc futás Duna-parton, ami most nagyon jól esett. És ami még jó benne, hogy egész sokan vannak, nem csak lézengők, hanem futók is, ami azért jobb, mintha egyedül próbálkoznék. Szóval a Lágymányosi- és a Petőfi-híd között szoktunk futni, ami állítólag majdnem 1200 m. Ezt a távot 4x tettem meg, ami akkor majdnem 4800 m, 30 perc alatt. A végén kicsit beleerősítettem, mert nem fáradtam ki eléggé, de ennek az lett az eredménye, hogy hazáig ziháltam a villamoson... Szóval csak óvatosan még az ilyenekkel...

Csütörtök megint Réka-torna volt, 90 perc, de majdnem nem mentem el, mert már megint nagyon gyengének éreztem magam. A vérnyomásom néha 87/64 körül mozog, ami szerintem nem normális, és mindig beteg vagyok. Most, hogy elmúlt a fejfájásom, jött a torokfájás, ma reggelre annak is vége, de most meg az orrom folyik. Pedig nem gondolnám, hogy gyenge az immunrendszerem, mert nem eszem tiltott dolgokat, egyáltalán. Visszatérve a lényegre, a torna megint nagyon jó volt, megizzadtam, és egy kicsit szórakoztam is: az előttem álló lány annyira nem tudta csinálni a gyakorlatokat, hogy nem is tudom, lehet, hogy direkt volt ennyire béna. A ritmust mindig elrontotta, mindig el volt csúszva, szerintem ez nem lehet véletlen... De azért jól szórakoztam rajta. Pedig csinos, kedves lánynak tűnt, és nem gondoltam, hogy valakinek ennyire ne legyen ritmusérzéke. Nekem ez furcsa. Réka az óra elején megkérdezte, hogy miből szeretnénk, ha több lenne az órákon. Rögtön az futott át a fejemen, hogy guggolásból nem... Az óra fele ugyanis sokszor kitörés és guggolás, ami hatékony, de nem könnyű :) Szóval abban egyeztünk meg, hogy kar és hát lesz több. Azt tényleg elhanyagoltunk egy kicsit. Szóval sok gumiköteles gyakorlat volt. Auuuu.....

Péntek: 40 percet futottam futópadon (5400 m), a max sebességem tíz volt. Most ez is nehezemre esett, mert van, hogy többet bírok futni. Döglődöm, ez tény. Utána még volt Réka legelső dvd-jéről a 20 perc talaj rész. Ebben van belső comb is, ami nekem kritikus, ezért ezt választottam. Ma pedig megint futni kéne, majd meglátom, mi lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése