2010. szeptember 10., péntek

Csütörtöki torna

Tegnap megint volt Réka-torna, újra 90 perc. Most kevesebb guggolás és kitörés volt, mint szokott, de volt sok belső comb és kar, amit elég nehezen bírtam végrehajtani, de végül sikerült (úgy-ahogy). Mindenesetre jól esett, kellemesen elfáradtam. Réka azt is elmondta, hogy mostantól minden hónap utolsó hétvégéjén lesz Alakreform hétvége, mindig máshol, és mindig lesz torna, update szerinti étkezés meg csupa hasznos tanács. Érdekelne a dolog, de szerintem nem fér bele a keretbe. Majd utánanézek, mennyibe is kerül pontosan.

A kaja is jó volt, nem ettem sokat. Reggeli a szokásos, ebédre csak két májkrémes puffasztott rizst ettem tejeskávéval, vacsira meg egy tányér levest két szelet U1 sütivel (lusta asszony rétese, update változatban). Nasi egy U1 rudi volt, meg egy fél adag fahéjas zabkása, este kakaó. A zabkását nem bírom megunni :)



 És még egy újság! Vége a ramadánnak, mától három napig ünnep van nálunk, úgyhogy mindenkinek boldog ünnepeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése