2010. szeptember 8., szerda

90 perc és "reggeli" futás

Na tegnap túlestünk a dvd-forgatáson. Meg akartam bújni a háttérben, ezért szokásomhoz híven be akartam állni az utolsó sorba, de kiderült, hogy más lett a terem elrendezése, így majdnem legelöl voltam, de legalább a szélén. Amúgy az óra brutális volt, de fantasztikus, a zene nagyon jó volt, jobb mint eddig, Hamvai mégis tud valamit :) Réka pedig kitett magáért, folyt a víz rólam végig. És a végén örömhír: minden jelenlévő megkapja ajándékba a dvd-t :) És készült csoportkép is :)

Ma pedig Győrbe mentünk, de előtte még futottam reggel fél órát, meg megcsináltam Jillian 30 day shred level 2-t. Az az igazság, hogy én úgy vagyok beállítva, hogy délután-estefelé mozogjak. Reggel nagyon nehezen megy. Most is szenvedtem nagyon és nagyon nem szépen csináltam a gyakorlatokat. Vajon ez miért lehet? Remélem, nem működöm fordítva meg ilyenek...







A kaja megint jó volt az elmúlt két napban. Kedd: reggeli szokásos, ebéd sült máj U1 kenyérrel, vacsi 1 szelet U1 süti, 1 rántott husi zöldsalival. Nasi: 1 fahéjas csiga, egy U1 rudi, 1 barack, 1 alma
Szerda: reggeli szokásos, csak előző nap csináltam házi májkrémet és ma azzal kentem meg a kenyeret. Ebédre étterembe mentünk, ettem zöldséges-sajtos vaslapon sült husit zöldkörettel, vacsira meg őszibarackos natúr husi volt hajdinával. Nasi ma egy U1 rudi, egy alma, egy fahéjas csiga volt, és egy minipogi. De kb két hete minden 1-es kódú, amit eszek, és tegnap reggel a mérleg 51 kilót mutatott. Vagy elromlott, vagy tényleg fogytam, mert ennyi már nagyon régen nem voltam. Az elromlás felé jobban hajlok, mert szokott hülyeségeket mutatni elég sűrűn.
Ja, és mindkét este ittam kakaót (zsírszegény tej, zsírszegény kakaópor, édesítő) az ágyban lefekvés előtt. Nem nagyon tudok lemondani róla...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése