2010. szeptember 1., szerda

Fáj a popsim...

...méghozzá nagyon. A tegnapi Réka-edzés HALÁLOS volt! Bár a forgatás elmaradt, és a jövő héten lesz, de így is nagyon durva volt. Szakadt rólam a víz és még 40 perc után is csak a guggolásokat meg combgyakorlatokat csináltuk, aztán jött a fenék. Namost, a guggolások is olyanok, hogy a feneket is rendesen megdolgozzák, én meg tegnap nagyon szépen akartam csinálni őket, aztán jött a mindenféle egyéb gyakorlat fenékre, szóval most nehéz bizonyos dolgokat csinálnom, például ülnöm... De volt egy kis has és kar is, meg egy kis hát, szóval tényleg átmozgattunk mindent, és utána megint tele lettem energiával :)


A kaja egész jó volt, de megint este kicsit többre sikeredett, mert torna után megint éhes voltam nagyon. Szóval:
reggeli: két szelet kenyér, vaj, felvágott, tejeskávé
ebéd: zabbundás cukkini tartármártással, tejeskávé, egy szelet juhtúrós-paradicsomos husi köret nélkül
vacsi: zabbundás cukkini és fasírt, zöldsalátával, egy szelet süti
nasi: két szelet süti (én csináltam, zabkorpából és túróból, nagyon fini lett)

És mostanában, hogy eltűnt a jó idő, egyre több teát iszom. Szerintem ez jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése