2010. szeptember 18., szombat

SzerdaCSütörtökPéntek kaja

Hát persze, hogy megint nem írtam, hogy miket ettem, de szerintem a reggeliket kitaláljátok... A többi, amire emlékszem:

SZERDA: ebédre citromos csirke volt, krumplival, vacsira meg brokkolikrémleves, és egy kis natúr husi, hajdinával és koviubival. Mint kiderült, a husi egy kis zablisztben volt megforgatva. Na erről majd később még írok. nasinak csináltam megint csokis-lekváros piskótát, abból volt két szelet.

CSÜTÖRTÖK: ebédre egy kis paprikás csirke volt, köret nélkül, meg U1 túrógombóc. Két főtt tojás volt, meg egy virsli, két pufirizzsel. Nasi a már említett tegnapi süti volt.

PÉNTEK: ebéd megint túrógombóc, fahéjas, édesítős tejföllel, vacsira 2 db U1 lángos, anya csinálta Réka receptje alapján nagyon finom. A receptet a honlapjukon megtaláljátok. Nasi kicsit sok volt, vettem egy diós patkót meg egy fahéjas csigát, mindkettőt megettem :)

Fogok megint receptet írni, ma vagy holnap, meg egy kicsit arról, miért nehéz életmódot váltani. De lehet, hogy csak holnapra marad, mert ma vásárlás, futás, buli lesz este, de ami a legjobb: mindjárt indulunk az Update Caféba ebédelni :) Majd beszámolok :)

Szép hétvégét mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése