2010. szeptember 15., szerda

...és még ami kimaradt:

a kaják. Nem igazán szoktam felírni, hogy mit eszem, csak emlékezetből írom le, de most valahogy nem emlékszem, mit ettem vasárnap pontosan. Azt tudom, hogy reggel tk. kenyeret ettem (fuj), ebédre családi bográcsozás volt, és levest ettem, kenyér nélkül, este pedig 3 db virsli volt 2 puffasztott rizzsel. De hogy közben mi volt, azt nem nagyon tudom... Szerintem nem volt túl sok, mert nem emlékszem rá.

Hétfőn reggel már U1 kenyeret ettem májkrémmel, ebédre arab kaja volt (U2-nek saccolom), este pedig péksütik meg egy alma. Vagyis az alma inkább délutáni nasi volt, meg volt egy U1 rudi is.

Kedden reggel megint U1 szendvics, nasi U1 rudi, ebédre citromos csirke volt krumplival és salival (U2), vacsira pedig megint virsli volt pufirizzsel. Nasinak még ettem anya U1 sütijéből, most nagyon-nagyon finoman sikerült, pedig csak a szokásos lusta asszony rétese volt, bogyós gyümikkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése