2010. szeptember 5., vasárnap

Szombati lustaság

A tegnapi nap reggelén rávettem magam a tornára, így már délben készen voltam, a napi adag: Rubint Réka: Add önmagad 2. 40 perc, és a 2009-es dvd-ről a 20 perces comb rész. Végig rajtam volt a lábsúly, és az utolsó 20 perchez kötelet és steppadot is használtam. Utána nagyon éreztem a  combomban, hogy mi történt, sőt még ma is érzem. Ma pihinap van, max futok egyet, mert elég jól érzem magam. De egyébként az egész tegnapi napot végiglustálkodtuk, és a mai sem lesz sokkal mozgalmasabb. Este voltunk étteremben.




Az evészetem megint nem volt jó. Reggeli a szokásos, aztán ebédre ettem zabkását barackkal, vacsira meg az étteremben vaslapon sült csirkét őszibarackkal, libamájjal, és sajttal pirítva. Igaz, a libamáj U3-as, de nagyon kevés volt rajta. Viszont a barack nem friss volt, hanem konzerv, ezért ott kellett hagynom. Köretnek párolt zöldségek, de ebben is volt kukorica, amit megintcsak nem ehetek este. De egészében véve nagyon finom volt :) Napközben még megettem két puffasztott rizst pici vajjal és lekvárral kenve, mert nem bírtam ki vacsiig. Viszont este megint bűnöztem: annyira édességehetnékem volt, hogy sütöttem egy kis piskótát, megkentem lekvárral és leöntöttem csokikrémmel. Két adagot is ettem belőle. Bár mindent liszt- és cukormentesem csináltam, U1 összetevőkből, azért egy adag elég lett volna, de a legjobb lett volna, ha nem ettem volna semmit. De nem bírtam ki, mert mostanában olyan későn fekszünk, hogy nem bírom ki, hogy vacsi után ne egyek. Szégyellem magam :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése