2010. szeptember 4., szombat

Péntek - majdnem hétvége :)

A tegnapi napom nem alakult túl jól. Egész nap fájt a hasam, és idegbeteg voltam, ha valaki hozzám szólt, az volt baj, ha nem, akkor az. De a torna-adag megvolt, 40 perc futás futópadon, 5550 m, és utána még itthon tornáztam, Mel B Totally Fit dvd-jének bemelegítése (mert nem sikerült rögtön futás után tornázni, csak kb 1,5 óra eltéréssel), 10 perc has, 10 perc felsőtest, nyújtás, ez így kb fél óra volt. A futásban leizzadtam, de nem esett nehezemre, mert közben zenét hallgattam, szerintem ha nagyon akarom, tudtam volna többet is menni, de ez így a hasfájásos-idegbeteg állapotomhoz most pont elegendő volt. A torna viszont nem izzasztott meg, úgyhogy ezt csak néha-néha fogom elővenni, max egy héten egyszer futás mellé, mert nem olyan hatásos.


A kaja sem úgy alakult, ahogy gondoltam. A reggeli a szokásos volt, két szelet U1 kenyér, vaj, felvágott, tejeskávé. Ebédre le akartam szaladni a pékségbe és venni hortobágyi húsos palacsintát, mert láttam tegnap, hogy van nekik, de mire leértem, nem volt, így vettem egy somlóit, meg 4 szem pici pogit, és megettem a maradék főtt zabpelyhet, meg a somlóit, később meg elnassoltam a pogikat tejeskávéval. Este meg anyánál zöldborsófőzelék volt, meg kráter (ennek mindjárt leírom a receptjét). Sőt, éjjel még itthon megettem az én maradék egy szelet sütimet egy pohár kakaóval.

Most megint az a probléma, hogy mennyiségre nem sok, egyáltalán nem eszek sokat, mert mindenből csak mini adagokat bírok enni, viszont lassan már kétóránként, de háromóránként biztos, hogy éhes vagyok. És délelőtt még tartom magam, de este eszek többet. Ezt kéne kicsit átalakítani. Bár hízni nem hízok, de nem formálódok úgy, ahogyan szeretnék. Szerintem ez nem az edzés, hanem a kaja miatt van. Bár még "csak" január óta csinálom, és mindenki látja a változást, de nem vagyok elégedett. Nem a súlyommal, hanem a formámmal. De majd igyekszem :) Nem adom fel, mert meg tudom csinálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése