2010. szeptember 19., vasárnap

Szombati hosszú nap

Szombaton volt fél óra futás a városban, aztán megint elővettem Mel B Totally Fit-jét (vagy nem tudom, hogy kell ezt ragozni...), és volt 10 perc kar, 10 perc comb, 10 perc popsi. Nem haltam meg tőle, de jól esett.

Ebédelni voltunk az update caféban, ami, mint kiderült, ma bezárt. Szóval még időben voltunk :) Ugyan volt egy kis bibi, mert a szakácsnő nem jött be dolgozni, de egész ügyesen megoldották a fiúk. Ettem gyümöpcslevest, rántott husit grillzöldségekkel, és túrógombócot. Minden nagyon fini volt, csak sajna nagyon lassan készültek el, mert hát ugye volt ez a probléma.



Délután még ettem 3 db főtt tojást 2 db pufirizzsel. Aztán elszabadult a pokol, de igyekeztem kontrollálni. Szóval buli volt tervben, itthon alapoztunk nálunk előtte barátnőmmel, volt mézrum, bor (de csak félédes), mindezek kólával való kombinációját is kipróbáltuk (de cukormentes volt a kóla is), volt pattogatott kukorica és burgonyaszirom, de direkt olyat választottam, amiben se cukor, se egyéb hasonló nincs, de persze így sem lehetett volna. Ja, és még ettünk egy-egy U1 sütit is :) Egyébként nem rossz hely ahol  voltunk: Minyon bár a Király utcában, csak rengetegen voltak, de a zene miatt megérte :)

A beígért bejegyzéseket holnap írom meg, mert fáradt vagyok és nem vagyok olyan hangulatban, hogy ésszerűen átgondoljam. Alig aludtam, holnap majd jobban forog az agyam. Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése