2010. október 1., péntek

Szerda: Alakformálás

Sajnos az utolsó nap nem úgy sikerült, ahogy gondoltam. Már odafelé menet éreztem, hogy nem vagyok jó, nagyon fájt a fejem, hasam, hányinger, minden volt. Aztán némileg összeszedtem magam, és futottam kínkeservesen 15 percet, majd elmentem az alakformáló órára. Az óra valóban nem volt könnyű, de nekem most nagyon nehezemre esett minden mozdulat. Volt stepről kitörés súlyzós gyakorlatokkal kombinálva, pici mozdulatokkal, nyolcas kötéllel lábon gyakorlatok, lépkedés, lábemelés (volt is utána izomláz bőven), aztán hasizom kislabdával. Nem volt nagyon vészes, de olyan rosszul voltam, hogy nagyon koncentrálnom kellett, hogy bírjam csinálni a gyakorlatokat. Utána már nem mertem semmit bevállalni, még a szaunát sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése