2010. október 25., hétfő

13 km

A hévégén nagyon büszke voltam magamra :) Pénteken el akartam menni futni, de nagyon hideg volt, így nem mentem, helyette RR edzéskártyák haladó 2. felsőtest program súlyzós része volt, és fél óra kardió, amit én állítottam össze.

Szombaton pedig pihenőnapot akartam tartani, és csak a kertet rendbe tenni mozgásképpen, de nagynéném férje elhívott, hogy menjünk el futni. Kicsit tartottam tőle, mert terepen nem nagyon szoktam, ráadásul ő nagyon hosszú távokat fut. Végül kiegyeztünk 10 km-ben. Indulás után tíz perccel már kezdtem is fáradni, azt hittem, nem fogom bírni. De nagyon szép volt az idő, a "vezetőm" végig beszélt (nem tudom, hogy bírta), mondta, hogy most az én tempómban futunk, és nem szégyen, ha néha belegyalogolok, hiszen nem szoktam hosszútávon futni. Futottunk mezőn, erdőben, sárban, pocsolyában, de nagyon jó volt, és úgy döntött, nem mondja meg, hány kilométernél járunk, úgy talán könnyebb lesz. A végén egy (nekem) meredek dombra kellett felfutni, aztán már otthon is voltunk. A vége így 13 km lett, és nem gyalogoltam túl sokat, egész jól bírtam, csak a végére fáradtam el nagyon, de szerintem ez nem meglepő. Alaposan lenyújtottam, így másnap nem is lett izomlázam, csak a fenekemben egy kicsit, de sokkal rosszabbra számítottam. Szóval most örülök nagyon :) Az biztos, hogy egyedül ez nem ment volna, de így, hogy volt aki biztasson és húzzon magával, egész könnyű volt (de azért úgy aludtam aznap este, mint a bunda :)

Vasárnap ennek örömére pihinap volt, de most kellett is :)

Pénteken nem emlékszem, miket ettem, nem írtam fel, de szombaton volt a szokásos reggeli, aztán ebédre töltött káposzta volt, rizs helyett árpagyöngyével, meg egy kráter-szelet, tejeskávéval. Este 3 db főtt tojást ettem, 3 puffasztott rizzse, közben nasinak egy kis dió volt (délután, pedig inkább délelőtt kellett volna), meg még egy kráter szelet.

Vasárnap megint a szokásos reggeli volt, délelőtt nasiztam megint diót, ebédre pedig zöldségleves volt, és sült hús krumplipürével, plusz egy kráter szelet tejeskávéval. Este megint belém bújt a kisördög, és málnás tejbezabot ettem, de rá egy órára már megint nagyon éhes voltam, úgyhogy megettem két virslit két puffasztott rizzsel.

Hoztam haza a hétvégéről egy csomó almát, és mivel mára csak a sült husi maradék van, csinálok valami jó kis almalevest, meg szeretnék valami joghurtos almát poharas finomságot, úgyhogy majd kreálok valamit, és ha jól sikerül, leírom a receptet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése