2010. október 27., szerda

Alma alma alma

Két napja almát eszem, de még nem untam meg :)
Hétfőn volt torna, Jilliantől a Banish Fat Boost Metabolism, nagyon jól esett, kellemesen elfáradtam, és szebben csináltam, mint a múlt héten. Persze még most is voltak könnyítések, de már nem annyi. Tegnap pedig újra elővettem a RR 2009-es dvd-t, 40 perc teljes átmozgatás és 20 perc comb volt. Hát a guggolásos-kitöréses történet régebben határozottan jobban ment, meg többször pár másodpercig csak lihegtem, de azért igyekeztem. Ma azért érzem a lábaimat rendesen. Mára egy kis futást tervezek, meg némi súlyzósást, mert most már izmos karokat is szeretnék. Korábban úgy voltam vele, hogy nem akarok izmos lenni, csak le akarok fogyni, mikor lefogytam, onnantól kezdve izmos akartam lenni, főleg comb és popsitájékon, most hogy azon látok némi fejlődést (mert azért elégedett nem vagyok), most izmos kart szeretnék. Vége lesz ennek valamikor? Van valaki, aki elégedett a testével úgy, ahogy van?

Szóval, hétfőn pedig volt a szokásos reggeli, délelőtt 10 dkg aszalt szilvát ettem (cukormenteset), ebédre sült husit krumplipürével, tejeskávét, nasiztam egy kis almát, vacsira meg egy kis almalevest, 2 tojást puffasztott rizzsel, és poharas almás desszertet, amit én találtam ki. Soknak hangzik, de mindenből csak picit ettem :) Persze másnap reggel rekordot döntött a súlyom, majdnem 54 kg voltam, ma reggel pedig 50,5. Nem nagyon értem, de ez a mérleg teljesen megbízhatatlan, néha 1 kg vagyok rajta... Karácsonyra fogok kérni valakitől egy újat, ami testzsírt is mér :)
Kedden a reggelire ugyanaz, majd megettem az aszalt szilva második felét, ebédre almaleves és poharas almás desszert volt, tejeskávé, nasinak alma, majd le kellett mennem az update pékségbe haburgerzsemlét venni, mert estére azt kértek itthon, és hát vettem két péksütit, amit be is faltam délután. Nem jól csináltam, mert keveset ettem ebédre, úgyhogy éhes voltam. Este pedig U1 hamburger volt, 1 db, amitől megfájdult a gyomrom, olyan kiadósra sikeredett, úgyhogy lefojtottam egy puffasztott rizzsel meg némi karamellás teával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése