2010. október 7., csütörtök

Edzőkártya és futás

Kedden annyira antiszociális hangulatban voltam, ráadásul esett az eső egész nap, és nekem még bérletem sem volt, sötét volt, úgyhogy volt elég kifogás, hogy ne menjek el Réka-tornára. De úgy gondoltam, ha már itthon maradtam, valami újat kell kipróbálnom. Megvannak nekem a Rubint Réka edzőtermi és otthoni edzéskártyák, úgyhogy úgy gondoltam, ideje kipróbálni! Hát nem csalódtam, folyt rólam a víz rendesen. De ez most nagyon jó volt, pont ez illett a hangulatomhoz, itthon tornázni egyedül, csak a zene és én :)
A kártyák felépítése a következő: van 50 db kártya, amin gyakorlatok vannak, fényképpel, pontos leírással, és hogy mire kell odafigyelni. Nagy része már ismerős a dvd-kről, de vannak köztük újak is. Ebből az 50 gyakorlatból van összeállítva többféle gyakorlatsor: kezdő, középhaladó, és haladó. Minden szinthez négy gyakorlatsor van: 1. alsótest program, 1. felsőtest program, 2. alsótest program és 2. felsőtest program. Van egy heti beosztás is, hogy melyik nap melyik programot csináljuk, és mivel lehet ezeket az edzéseket kiegészíteni (pl. futással). heti két pihenőnapot ajánl, kivéve a haladó programban, ott csak egyet.
Első alkalommal a középhaladó 1. alsótest programot csináltam meg. Elindítottam a Music Update Hamvai PG által készített mixet (csak hogy stílusos legyen a dolog), de szerintem bármilyen zene jó, aminek a ritmusára lehet tornázni és szeretjük. És így csináltam végig a programot, zenére, és közben csak magamra figyeltem. Kicsit féltem tőle, hogy ha nem "együtt" tornázom valakivel, majd ellógom, nem megy olyan gördülékenyen, stb, de nagyon jó volt, élveztem. Kb. egy óra volt, pár perccel több. És hatásos is volt, mert másnap volt popsitájékon izomláz :)

Tegnap pedig délelőtt futottam futópadon fél órát (4120 m), délután pedig újra nekiálltam a kártyáknak, és megcsináltam az 1. felsőtest programot, vagyis a hasizmot kihagytam belőle, mert már 55 perce tornáztam, és nem volt már energiám folytatni, mivel már volt aznap futás is. Szóval ez a program szerintem több, mint egy órás. De megint nagyon jó volt. Most két kilós súlyokat használtam, érzek is izomlázat a karomban és a hátamban. De azért ma szerintem elmegyek Réka-tornára, ma szép idő van :)

Étkezés kedd:
reggeli: két szelet U1 kenyér, felvágott, vaj, tejeskávé
ebéd: egy egész sütőtök (azért nem volt olyan nagy), tejeskávé
vacsora: 3 sült virsli két puffasztott rizzsel
nasi: egy zöldalma, egy U2 müzliszelet, este karamellás tea tejjel

Étkezés szerda:
reggeli: két szelet U1 kenyér, felvágott, vaj, tejeskávé
ebéd: brokkolis U1 tészta, túrókrém
vacsora: brokkolileves, almás natúr hús zabtörettel, 3 db U1 palacsinta (minden szerda ilyen sajnos, mert párom nagymamájánál vacsorázunk)
nasi: egy U1 túró rúd, egy U1 vaníliás puding, este karamellás tea tejjel

1 megjegyzés:

  1. szia! megvettem hasznaltan rubint reka edzotermi kartyait, viszont sajnos hianyzik belole a kezdo es a kozephalado edzesterv-kartya. :-( ha neked megvannak meg, lefotoznad nekem ezt a kettot es elkuldened? elore is koszonom!

    VálaszTörlés