2010. október 11., hétfő

Újabb hétvége

Hát ez a hétvége mozgás szempontjából nem volt túl ütős, bár a két unokaöcsém után (3 és 5 évesek) elég sokat rohangáltam. Pénteken megcsináltam az edzőkártyákról a 2. felsőtest programot, felváltva egy- és kétkilós súlyokkal, mikor melyiket bírtam. A fekvőtámaszoknál nagyon kattogott a jobb csuklóm, amelyik el volt törve, de remélem, csak egyszeri eset volt. Este pedig futottam fél órát a szabadban, vagyis inkább kocogtam, mert alig láttam a sötétben és nem is voltam annyira felpörögve.
Szombaton "csak" egy fél óra mozgás volt: Jillian Michaels: 30 day shred level 2. Délelőtt meg a kertben szedtük össze a fiúkkal a leveleket, az mondjuk nem volt könnyű, de nem számít tornának. Akartam még futni, mert a héten csak kétszer fél óra futás volt, de nem bírtam rávenni magam, inkább x-faktort néztem helyette. Vasárnap pedig pihenőnap, mert a felsőtestem izmai nem érzeték jól magukat. 

Étkezés péntek:
reggeli (ez volt szombaton meg vasárnap is): két szelet U1 kenyér, felvágott, vaj, tejeskávé
ebéd: csirkepörkölt U1 nokedlivel, tejeskávé
vacsora: tejbezab bogyós gyümikkel
nasi: U1 ízes levél, alma

szombat:
ebéd: csirkepörkölt árpagyöngyével, egy U1 palacsinta, tejeskávé
vacsora: tejbezab, kakóporral
nasi: U1 pizzás csiga

vasárnap:
ebéd: raguleves, 2 db U1 hortobágyi palacsinta, két szelet U1 csokitorta (most ünnepeltük meg hivatalosan családostul az öcsém augusztusi és az én júliusi szülinapomat, meg a nagymamámét, ami meg szeptemberben van :)
vacsora: 3 db sajttal töltött sült virsli, 2 szelet puffasztott rizzsel
nasi közte nem volt, mert rengeteget ettem mindenből, este viszont nagyon fájt a hasam, úgyhogy ittam egy csomó teát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése