2010. október 20., szerda

Sóhaj

Sokmindennel van tele fejem, ami nem éppen a blog témájával kapcsolatos. Sikertelen álláskeresés, levertség, egyéb problémák. Szóval lelkileg kicsit nem vagyok jól, így semmi nem megy úgy, ahogy kéne. De nem adom fel, mert most muszáj lesz lépnem.
De a lényeg: hétfőn egy órán át guggoltam-lábemelgettem, vagyis kipróbáltam az edzéskártyák haladó részének első alsótest programját. Nehéz volt, izzasztó, de éreztem a hatását, és igyekeztem jó zenéket összeválogatni mellé, hogy nem mindig ugyanaz legyen. Kedden futottam fél órát, 4150 m lett a vége, aztán itthon volt haladó felsőtest program, de csak a súlyzós rész, picit hosszabb volt, mint fél óra, pedig kevesebb ismétlésszámmal csináltam, mert sosem végeztem volna. Ennyi, ma még nem volt torna, majd mindjárt nekiállok.

Enni elég sokat ettem, de csak olyanokat, amiket lehet, de most nem sorolom fel, mert semmi újdonság nem volt benne. Viszont tegnap vettem fruktózzal készült macskanyelvet, de még nem kóstoltam meg, majd holnap :) Remélem, finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése