2010. október 22., péntek

Ma jobban vagyok

Ennek az az oka, hogy most voltam állásinterjún, ami elég jól sikerült. Majd kiderül jövő héten.
Szóval szerdán újra Jillian volt, mégpedig a No More Trouble Zones. Megizzadtam, de nem haltam bele (ennek az az oka, hogy nem csináltam mindent haladó módon), tegnap pedig edzéskártyák második haladó alsótest program volt. Hát nehéz volt, ezt ma erőteljesen érzem is, de mindenből olyan sok ismétlésszámot kellett megcsinálni, hogy azt lecsökkentettem, és így is több, mint egy óra volt. Használtam step-padot és lábsúlyt is. Tényleg nagyon kimerítő volt, néha úgy fölment a pulzusom, hogy a fejemben éreztem a szívem kalapálását. ma futni szeretnék valamikor.

Szerdán sajna kínaiban ebédeltem, de próbáltam olyat választani, ami nem cukros. Hát remélem, nem volt benne, mindenesetre valami nem lehetett teljesen rendben vele, mert este többször is meglátogattam a mellékhelyiséget, és nem volt kellemes. Nem szokott ilyen lenni. Vacsira pedig húsleves levét ettem, meg zabbundás májat, zabtörettel. Ja, és volt süti is, de U1, abból is csak egyet ettem. Nasinak alma volt, meg egy U1 csokis croissant. Csütörtökön pedig újra sütőtököt ebédeltem, mert a maradék töltött paprika 3 pici gombóc volt, úgyhogy sütöttem egy tököt, megettem ebédre a felét, vacsira a másik felét, plusz egy U1 ízes levelet. Még egy alma volt napközben nasinak, más nem. Most pedig diabetikus macskanyelvet fogok enni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése