2010. október 14., csütörtök

Sokminden

Jajj, már nem is tudom, mi volt a héten, annyifelé szaladtam. Az biztos, hogy hétfőn edzéskártyák voltak, 1. alsótest program, ami egy óra öt percig tartott, és most nem izzadtam bele annyira, mint a múltkor. Kedden megint nem jutottam el tornázni, szülői okok miatt, de volt 30 perc futás (4200 m), meg az 1. felsőtest program súlyzós része. Tegnap pedig az egész napos rohanásból este -re értem haza, úgyhogy akkor álltam neki tornázni, Jillian Banish Fat Boost Metabolism. Azért ebbe még mindig rendesen beleizzadok, és még így sem tökéletesen csinálok sok gyakorlatot, vagy nem bírok annyit, amennyit kellene, van amiből meg csak a kezdő verziót tudom végrehajtani... De legalább van hova fejlődni :) Ma pedig remélem végre eljutok tornázni.

Étkezés hétfő:
reggeli (ugyanaz volt kedden és szerdán is): két szelet U1 kenyér, felvágott, vaj, tejeskávé
ebéd: nem volt főtt kajám, főzni nem volt időm, úgyhogy a pékségben vettem két U1 pizzás csigát, és megettem a hétvégi maradék U1 tortaszeletet, tejeskávé
vacsora: 3 db puffasztott rizs, 2 sajttal töltött virsli
nasi: egy csomag (90 g) aszalt meggy (cukormentes), egy alma

kedd:
ebéd: egy egész sült tök, tejeskávé
vacsora: két U1 lángos, fokhagymás tejföllel
nasi: egy U1 fahéjas csiga, egy alma

szerda:
ebéd: elég későn, 4 körül jutottam ebédhez, zabkorpában rántott hús volt zöldsalátával, de már olyan éhes voltam, hogy két husit is megettem
vacsora: bableves, almás hús hajdinával
nasi. egy szelet U1 lusta asszony rétese, barackos

Tegnap kaptam egy jó hírt is, a párom testvére jövő héten megy egy bio nagykerbe, ahol csupa jó dolgot lehet venni, és ha összeírom mi kell, hoz nekem mindent :)
És végre vettünk tegnap új függönyt, vagyis csak egy hét múlva lesz kész, de nagyon szép lesz. Már mindent lecseréltünk a nappaliban terrakottára meg bordóra, és eddig kék függöny volt hozzá :( Igaz, nem volt olcsó, de gyönyörű anyagot választottunk, majd teszek fel képet, ha készen lesz. És ha valakinek éppen most szüksége van ilyesmire, a TTL-ben ebben a hónapban ingyen megvarrják a függönyöket, csak az anyagárat kell kifizetni :)

Ma pedig megpróbálok megsütni egy almatortát, ami nem update, de átalakítom, majd leírom a receptet, ha jól sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése