2010. október 29., péntek

Hideg van nagyon...

...de legalább süt a nap. A szobából elég szép :) Viszont nálunk a lakásban elég meleg van még mindig, fűteni sem kellett eddig egyszer sem. Pláne torna után :)
Szerdán végül megvolt a kb. 20-25 perc súlyzózás, a RR edzőkártyák alapján állítottam össze magamnak, aztán futópadon 40 perc futás, 5620 m lett a vége. Nagyon jól esett, most hogy futottam többet is, nem ijedek meg a hosszabb távtól. Szóval csak lelkileg volt bennem ez a blokk, de gy most többre vagyok képes :)
Csütörtökön visszatértem az alapokhoz, RR legelső dvd-je, plusz a legújabbról 20 perc hasizom. Nagyon leizzadtam, jól esett. Ma megint futni szeretnék, de egyenlőre nem bírok, majd délután, mert megint állásinterjúra készülök, és elvileg angolt is kérdeznek, amitől kicsit félek, mert nem nagyon használtam az elmúlt időben, inkább csak passzív tudásom van. Drukk drukk!
Kaja jó volt, szerdán anya kipróbálta, milyen U1 lisztből nokedlit csinálni és nagyon finom lett, persze maga a pörkölt is. Tegnap pedig nem ettem főtt kaját, mert ebédre megint tököt sütöttem, este pedig csak össze-vissza ettem mindenféle dolgot, kekszet, amit én sütöttem (eredetileg pogácsának indult, de nem az lett belőle), U1 túró rudit, U1 lusta asszony rétesét. Lefekvésnél meg karamellás tea volt tejjel. A többi étkezés rendben volt, nem ettem tiltott dolgot, sokat sem, mert elég ideges vagyok.
Tegnap este csináltam nagyon finom desszertet (állítólag nagyon finom volt, én nem ettem belőle, mert cukros), megpróbálom update szerint megcsinálni és majd felrakom, ha sikerült.
Jó hétvégét!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése