2010. október 8., péntek

Továbbra is egyedül

Antiszociális hangulat maradt az időjárás javulása ellenére is, úgyhogy a héten csak itthon tornáztam. Nekem most ez esik jól :) Biztos azért van, mert előtte egyáltalán nem itthon tornáztam. Szóval folytattam az edzőkártyákon lévő programot: középhaladó 2. alsótest program volt tegnap. Hááát, az eleje, a vádli és has rész szerintem könnyűek voltak, de a csípő-popsi-comb részbe beleizzadtam, NAGYON! Nem is tudom, ez nehezebb, mintha a dvd-t csinálnám, mert meg van adva az adott ismétlésszám, és azt mindenképpen meg kell csinálni, nem lehet közben pihenni. De az nagyon tetszik, hogy a csípő-comb résznél váltva vannak talajon és állva gyakorlatok, a lábemelések között fel kell állni és kitöréseket meg guggolásokat kell csinálni, és ezt nagyon hatékonynak érzem. Ráadásul ezt minden lábváltásnál meg kell csinálni. Időtartamra eddig ez volt a leghosszabb, bemelegítéssel, nyújtásokkal együtt 1 óra 15 perc volt, de az elején még ugye néznem kellett, hogy melyik gyakorlat mikor következik és hogy van pontosan, mert voltak újak is benne. Szóval ezt durván egy óra alatt meg lehet csinálni.

Étkezés:
reggeli: két szelet U1 kenyér, felvágott, vaj, tejeskávé
ebéd: brokkolis U1 tészta, tejeskávé
vacsora: U1 tojásos nokedli, de eszembe jutott, hogy ezt ma akarom ebédre megenni, úgyhogy pár falat után visszaraktam, és csináltam tejbezabot egy kis málnával.
nasi:  1 zöldalma, 3 db U1 palacsinta, karamellás tea tejjel

3 megjegyzés:

  1. tök jó, hogy a lelkesedésed otthon is tart :)

    amúgy milyen szokott lenni a Rékás torna? Felvettem fészbukkon az oldalát és állandóan tölti fel a képeket, tök jó nézni. Sok-sok ember :) Biztos jó a hangulat.
    Viszont hogy lehet kibírni 90 perc Réka-intenzitású tornát? Hogy tudtok járni utána? :)

    VálaszTörlés
  2. Mostanában lelkesebb vagyok az itthoni torna iránt, mert nincs kedvem elmászkálni... Öregszem...

    És a Réka-tornák egyébként nagyon jók, nem is veszed észre, hogy 90 perc, nagyon gyorsan eltelik. Sok gyakorlat hasonló, de minden órán van valami újdonság. Az eleje általában nagyon izzasztó, de aztán visz magával a hangulat! Egyszer próbáld ki mindenképp, mert árban is nagyon jó, 1000 ft a másfél óra, és minden órán lehet nyerni is :)

    VálaszTörlés
  3. És izomláz szokott lenni, de nem vészes, járni azért tudunk utána :)

    VálaszTörlés