2010. október 5., kedd

Fejfájós torna

Valahogy meg kéne végre szabadulnom az állandó fejfájástól és alacsony vérnyomástól. Az a baj, hogy tudom, mitől van, de nem hiszem, hogy megszüntethető... Mindenesetre tegnap is sikerült tornázni: RR 2009 40 perc teljes átmozgatás + 20 perc hasizom. Eredetileg a 20 perc combot akartam, de ezek a guggolások és kitörések egyre nehezebben mennek, pedig szerintem az lenne a logikus, ha egyre könnyebb lenne. Mindegy, nem akart menni, úgyhogy inkább nem erőltettem, lett helyette has, azt úgyse nagyon szoktam. Ráadásul még a derekam is fájt torna közben, úgyhogy nem volt jó, nem bírtam olyan intenzíven csinálni, ahogy kellett volna. Egyébként ezt a dvd-t akkor használtam először, mikor egy hónapig külföldön voltam, egy héten ötször tornáztam rá, de akkor még az étkezésre nem figyeltem oda. Mégis, azt vettem észre, hogy átformálódott a testem, izmosabb, vékonyabb lett a combom, lett pici hasizmom. Tudom, hogy a test formálódásának szempontjából inkább a megfelelő táplálkozás a fontos, de egy jól összeállított mozgásanyag nagyot tud dobni rajta :)

Étkezés:
reggeli: 3 db puffasztott rizs, margarinnal, felvágottal, tejeskávé
ebéd: babgulyás, U2 müzliszelet, tejeskávé
vacsi: 3 db virsli, sajttal töltve szendvicssütőben, 2 db puffasztott rizs
nasi: délelőtt aszalt szilva (cukormentes), este lefekvés előtt karamellás tea pici tejjel

Ez már jobb volt, nem nagy adagokat ettem, de kéne több zöldség és gyümölcs. Ma lehet, hogy csinálok sütőtököt.

4 megjegyzés:

  1. naigen, sajnos túl fontos a táplálkozás, anélkül nem lehet nagyon látványosat alkotni :(
    én épp tegnapelőtt sírtam el magam, mert nem tudtam begombolni az övemet a szokásos lyukba, úgyhogy gyorsan el is döntöttem, hogy visszaszokom az abonettre, amire évek óta nem fanyalodtam rá :(

    (mondjuk azóta rájöttem, hogy most először vettem fel a farmeromat és az övemet úgy, hogy volt nadrágba tuszkolt derékmelegítő is rajtam plusz menzesz előtti szupervízmegtartó nap volt, de attól még erősen sokkot kaptam, úgyhogy most én is igyekszem kicsit odafigyelni mindenre)

    VálaszTörlés
  2. ige, nekem is azóta vannak eredmények, mióta odafigyelek arra, mit eszem. nálam viszont pont az a helyzet, hogy minden nadrág nagy rám, csak egy-két új van a szekrényben, amit hordani tudok. ráadásul a derekam eleve vékony a csípőmhöz képest és derékban mindig is nagyok voltak a nadrágok, de most brutális. már vittem varrónőhöz, de azt mondja, ennyit nem lehet bevenni. szóval kicsit gnóm alakom van...

    az abonettel meg vigyázz, mert majdnem annyira hizlal, mint a kenyér, ha kibírod az ízét, jobb helyette a puffasztott búza megy a puffasztott rizs.

    VálaszTörlés
  3. nekem régen 40 centi különbség volt a csipőm és a derekam közt. Sírás-rívás lett minden egyes szoknya vagy nadrágvásárlás vége. A sporttól egy kicsit csökkent a csipőm (nem sokat, mert a csontból nem tudok lefogyni), viszont izmosodott a derekam és ezáltal szélesedtem is. Úgyhogy most már nincs több, mint 30 centi különbség, így már kis kitartással lehet ezt-azt venni :)

    Abonett számomra a max, amilyen megszorításra hajlandó vagyok. Keveset eszem, azt szeretném élvezettel tenni. Ezért is figyelek a súlyomra, hogy tartsam, ne legyen 1-2 kilónál nagyobb kilengés, mert képtelen vagyok fogyózni. A két darab abonett szeletben pedig szerintem nincs vészesen sok kalória. És heti 3x fornettit szoktam uzsizni, ha ehhez viszonyítod az abonettet, akkor már szinte negatív kalóriánál tartok :D

    Puffasztott rizs... hát, az a helyzet, hogy volt egyszer egy elvakult fogyózásom, amikor nagyon sok puffasztott rizst ettem, úgyhogy enyhén megcsömörlöttem és megundorodtam a puffasztott rizstől. Meg annak semmi kenyérjellege nincs :S

    VálaszTörlés
  4. Igazad van, régen én sem tudtam volna elképzelni, hogy ne óriási ízes levelet vigyek a suliba és ha valaki azt mondta, hogy abonett, kirohantam a világból. Mindig azt gondoltam, hogy nem lehet úgy élvezni az életet, ha nem eszem jókat.
    Aztán teljesen megváltozott a felfogásom, ma már fehér kenyeret eszem olyan fejjel, mint régen a puffasztott rizst... Nem tudom, teljesen átálltam agyban, már nem is nagyon fantáziálok olyan kajákról, amik számomra tiltólistásak... De végülis ez volt a célom, hogy életmódot váltsak, úgy meg nem lehet, hogy folyton arra gondolok, hogy húúú, másoknak milyen jó, mert miket ehetnek. Most úgy gondolom, hogy nekem jobb, mert a testem megkapja azt, amire szüksége van. Teljesen megőrültem :)

    VálaszTörlés