2010. november 2., kedd

Hosszú hétvége

Megint rég nem írtam, úgyhogy pótolom a dolgokat.
Péntek: itthon volt torna, sajnos nem tudtam futni, úgyhogy maradt Jilliantől a No More Trouble Zones. Számomra ez a legkönnyebb Jilllian-videó. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy könnyen végigcsinálom, hanem ez a leginkább testhezálló, kevésbé fulladok ki és a gyakorlatokat is szépen meg tudom csinálni, mert a többi videónál sok esetben csak imitálom a gyakorlatokat, mert képtelen vagyok normálisan végrehajtani. De ez megint nagyon jól esett, és el is fáradtam. Már vannak gyakorlatok, amit nem a szokásos 1 kg-os súlyokkal csinálok, hanem váltok 2 kg-ra. Tudom, ez sem sok, de sajna nagyon gyenge kezeim vannak :(

Szombaton pihenőnap volt, nem volt torna meg komolyabb mozgás sem, tervben volt megint egy futás, de nem jött össze.

Vasárnap hívtak futni, aztán persze megint elmaradt, úgyhogy egész héten egy darab futást sikerült összehoznom. Erre jobban oda kell figyelnem, mert ez nagyon kevés. Helyette volt RR 2009-es dvd-ről a popsi meg a comb rész, kétszer húsz perc, de minden segédeszköz nélkül, mert nem itthon voltam a hétvégén. Este voltunk a temetőben, nagyon szép volt. Tudom, nem csak ezen a napon kell a halottainkra emlékezni, de akkor is szép szokás, és azok, akik sosem emlékeznek, legalább ezen a napon gondolnak rájuk. Este pedig halloween buli volt nálunk, egész jól sikerült, egyben maradt a ház, volt karaoke, viccelődés, töklámpás.

Hétfőn este jöttünk haza, tornáztam itthon, volt Rubint Réka Add önmagad 2. dvd, 40 perc, meg utána elővettem Mel B totally fit videóját, és a 20 perces teljes test részt csináltam meg. Nem volt vészes, de azért leizzadtam.

A kaját az a baj, hogy nem írtam le, de picit talán sokat ettem mostanában. Bár a mérleg reggel 52 kg-ot mutatott, az nem olyan vészes, de egy kicsit a héten jobban odafigyelek. Megint sokszor ettem a héten sült tököt. Arra emlékszem, hogy szombaton zöldborsófőzelék volt az ebéd, kevés resztelt májjal, és a főzelék U1 liszttel volt sűrítve, nagymamám csinálta, nagyon finom volt, régen ettem főzeléket. Másnap zabkorpában rántott húst csináltunk, azt nálunk mindenki szereti, még jobban is, mint a sima rántott húst, és tzatziki salátát csináltam hozzá. Volt gyümölcsleves is, a miénket édesítővel csináltuk. Hétfőn is ez volt az ebéd. Vacsorára egyik este tejbezabot ettem, de vasárnap a bulin ettem pattogatott kukoricát meg egy kevés burgonyaszirmot is. Egyébként csak száraz bort ittam meg zéró kólát, ezekből sem sokat, úgyhogy ezzel nem volt gond. Jövő hétvégén pedig búcsú lesz, arra kéne sütni valami finomat, a fiúknak lúdláb lesz, de nekünk is kéne valami édes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése