2010. augusztus 22., vasárnap

Lemaradás

A kép különlegessége: Réka is rajta van, és én is valahol a tömegben :)
Kicsit elmaradtam a blogolással, mert most 3 napig nem voltam itthon. De nem pihentem ám :)
Szóval csütörtökön elmentem a beígért Réka-tornára. Hát a 90 perc fele fenékformálásra ment, azt hittem belehalok, minden bajom volt, de túléltem. Legalább szép fenekem lesz.

Pénteken kicsit zűrösre sikerült az edzés, mert egy órára a reptérre kellett mennünk, onnan vidékre, így délelőtt meg pakolni kellett, úgyhogy délelőtt csak Jillian 30 day shred level 2-jét csináltam meg (nem volt könnyű). Aztán ahogy leértünk vidékre, a házunk utcájában van egy focipálya, ott gyorsan futottam fél órát (mármint nem gyorsan futottam, hanem siettem futni, hogy gyorsan végezzek vele), mert négykor meg indultunk Nagymarosra kerti sütögetésre meg visegrádi tüzijáték-nézésre, ami végül elmaradt. Vagy nem vettük észre, bár azt azért nem hiszem. De a lényeg, hogy megint kisajtoltam magamból az egy órát.

Tegnap pedig dvd-re tornáztam, Rubint Réka Add önmagad 2, egy kilós súlyokkal, aztán meg megcsináltam a 2008-as dvd-ről a popsi részt, lábsúly nélkül, mert az nincs a nyaralóban, és a súlyzót nem tudtam a zokniba gyömöszölni, mert nem tartotta meg és féltem, hogy a fejemre esik.







Ma eddig futópadon futottam 40 percet, 5640 méter lett. Eddig azt hiszem, ez volt a legtöbb. Még fontolgatok egy kis combgyakorlatot, de eléggé fáj a fejem, majd meglátjuk, mi lesz belőle.

A kaját is leírom mindjárt, csak éhen halok :)
Ja, és a heti kérdésre a választ is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése