2010. augusztus 9., hétfő

Az első

Tegnap este találtam ki. Mármint azt, hogy ideje elkezdeni a blogolást. Régóta gondolkodom már rajta, de sosem mertem belevágni, mert tartottam attól, hogy nem csinálnám végig. Aztán ahogy egyre többet olvasgattam mások blogjait, rájöttem, hogy ahogyan ők segítenek nekem, úgy én is segíthetek másoknak. Hát ezért kezdtem el. 

Januárban döntöttem úgy, hogy változtatok az életemen. Elkezdtem napi rendszerességgel sportolni és megpróbáltam diétázni, de tudtam, hogy ez kevés lesz, mert amit én szerettem volna, az életmódváltáshoz, ennél több kellett. Át akartam állni agyban a megfelelő dolgokra, a megfelelő adag ételekre, és hogy egy terméknek ne csak az árát nézzem, hanem azt is, mennyire hasznos az a számomra. Ez a folyamat még most is tart, igyekszem mindig megtalálni a megfelelő ételeket és egyensúlyba hozni a mozgással. Számomra ez nagyon fontos, egyre fontosabb, hiszen nem csak magamnak segítek ezzel, hanem igyekszem a családomat is ebbe az irányba terelni.

Az életmódváltásomat szeretném megerősíteni ezzel a bloggal, hogy magam is nyomon tudjam követni, melyik nap hogyan teljesítettem. Tervezem azt is, hogy minden héten utánanézek egy helyes táplálkozással vagy sporttal kapcsolatos kérdésnek, ami éppen érdekel, és megosztom az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat.
Röviden ennyi lenne. Boldog lennék, ha egy idő után annyi tapasztalatot gyűjtenék össze, hogy másokon is tudjak segíteni.

Szóval mindenkit szeretettel köszöntök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése