2010. augusztus 31., kedd

Rohanás

A tegnapi nap rohanásban telt. Ki kellett takarítanom a lakást, mostam, teregettem, és még főznöm is kellett délután, úgyhogy a torna estére maradt, és már olyan fáradt voltam, hogy nagyon nehezen bírtam elkezdeni. Végül tíztől tizenegyig tornáztam: Réka 2009 20 perc popsi, 20 perc comb, 20 perc has. A comb részben megint nagyon leizzadtam, a többi nem volt vészes, de ma a fenekemben érzek némi izomlázat.
Aztán ugye múlt héten csak egyeseket ettem, (kivéve az egy fagyit szerdán, ami fruktózzal volt édesítve), és fogytam is egy kilót, tegnap reggel 52 voltam.
Ma pedig különleges Réka-torna, forgatás lesz :) Kicsit izgulok, remélem, tényleg csak Rékát fogják venni, de közben az is nagyon érdekel, hogy zajlik egy ilyen :)

Tegnapi kaja:
reggeli: két szelet kenyér, vaj, száraz szalámi, tejeskávé
ebéd: gyümileves, juhtúrós hús magában
vacsi: másfél szem őszi, zabbundás cukkini tartármártással
nasi: maradék u1 ropogtatnivaló

Egész keveset ettem, de nagyon elfoglalt voltam egész nap, úgyhogy ezeket is csak úgy röptében ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése