2010. augusztus 22., vasárnap

...

Szóval a csütörtökre nem nagyon emlékeszem, de az tuti, hogy este update pizza volt. Pénteken reggelire két szelet kenyér volt felvágottal és lekvárral, ebédre pedig káposztaleves füstölt hússal és gerslivel. Olyan finom volt, hogy jókora adagot megettem belőle. Vacsi pedig szégyen volt. Ugye Nagymaroson voltunk sütögetni. A következőket fogyasztottam el:
2 db update kenyér szalonna kicsöpögő zsírjával
1 db update pogácsa
1 db update ízes levél
2 szelet update kenyér 2 db grillkolbásszal és hagymával
1 darab update túró rúd
tetemes mennyiségű rumos kóla (zéró kólából)

Habár minden cukormentes és update volt (bár a zsíros kenyér talán nem...), ez azért óriási mennyiség estére...
Holnap mérlegelek, meglátom, milyen változást idézett elő ez az este a testemben.
Van egy gondom, az alkohollal kapcsolatos. Ezeknek nem nagyon tudom a kódjait. Mondjuk borból mindig a szárazat választom, nem az édeset, igyekszem én, de tanácstalan vagyok... Valakinek valamilyen infó ezzel kapcsolatban?

Szombaton és vasárnap reggel a maradék update kenyeremet akartam enni, amit persze ottmaradt, így tk kenyeret kellett ennem (pedig most egy hétig csak 1eseket akarok enni, mindjárt kitérek rá, miért), 2 szeletet, ebédre a tegnapi leves volt, nasiztam gyümölcsöt és este pedig tejbezab volt, őszibarackkal és fahéjjal... Nyammmmmmmmmmmmmiiiiiiii :)
A fehér kenyér mellette nem szerepelt a menüben...

A mai menü pedig reggelire 2 szelet tk kenyér, nasinak gyümölcs és 3 kocka update csoki, ebédre egy szelet zabbundás hús egy koviubival, egy szedőkanálnyi rakott karalábé és egy kis madártej volt, cukormentes változat. Aztán két óra elteltével benyomtam még egy szelet husit meg 2 őszibarackot, most pedig 3 főtt tojást fogok enni majonézzel és kenyérrel, mert NAGGGGGYON éhes vagyok!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése