2010. augusztus 18., szerda

Kísérlet - képekkel

Elhatároztam, hogy mostantól (vagyis tegnaptól) egy hónapig minden Réka-tornára elmegyek, és megnézem, változik-e az alakom. Ezért csináltam néhány képet magamról (csak erős idegzetűeknek!):


Szerintem pont jól látszik az, ami az én problémám: vékony felsőtest, terebélyes alsótest... Plusz a belső comb problémám. Mondjuk a képek nem a legjobbak, mert picit alulnézetből vagyok rajta (másképp nem tudtam megoldani a fényképezést), de az életben sem vagyok sokkal arányosabb.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én még csak most találtam rá erre a bloggra. Nagyon sok hasznos dolgot olvastam itt, aminek örülök. :) Bár már a képeid nem most készültek, de szerintem nagyon csinos vagy és biztos már meglátszik az a sok torna.
    Egyébként én is pont ilyen alkat vagyok. :S Mindig kínlódok is vele. :)
    Remélem ez a kis üzenet eljut hozzád! :)
    További sok sikert! :)
    Klári

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most keveredtem ide a képekhez :) Szerintem nagyon csinos vagy!!! Szép izmos a feneked és a combod (nem terebélyes, hanem izmos! az más.) Nekem pl. a fenekem alatt van még egy plusz pukli, amit utálok. Én most azon dolgozom, hogy ilyen szép, határozott vége legyen a fenekemnek, mint neked.
    Ne vedd tolakodásnak kérlek, csak jó tanácsként írom: ha a felsőtesteddel nem vagy megelégedve, akkor sokat kellene erősítened hátra, meg karra. Ha szépen megerősödik a széles hátizom és pakolsz kis izmot a válladra, akkor keskenyebbnek tűnik a derék, a csípő és így arányosabbnak fogod magad érezni.
    egyébként az első képen még az is látszik, hogy milyen izmos a hasad is.

    VálaszTörlés
  3. Kameo: igazad van, ezt fogom csinálni, tudom, hogy ez kellene, de mivel mindig is az alsó résszel volt problémám, inkább arra koncentráltam, a többit pedig elhanyagoltam, ahogy a gerincemet is...

    VálaszTörlés
  4. Klári: akkor tudod, miről beszélek :) És te mozogsz valamit?

    VálaszTörlés