2010. augusztus 16., hétfő

Visszatérés

Ma hajnalban hazaértem Drezdából. Szuper volt, bár mozgás és kaja szempontjából katasztrófa. De annyira, hogy azt el sem lehet mondani. Minden volt, cukros süti, hamburger, döner, fehér kenyér. Rosszul is vagyok nagyon. Meg a lelkesedésem is alábbhagyott, nem mozogtam semmit, kivéve a tegnapi túrát, ahol viszont nagyon megizzadtam, mivel meleg és párás volt a levegő. Ilyen helyeken jártunk:











Szóval mától vissza a régi kerékvágásba, torna, futás, és update kaja minden mennyiségben :) (na jó, azért mértékkel). De a mérleg szerint csak fél kilót híztam, amit nem nagyon hiszek el...

Meg arra is gondoltam, kéne csinálni pár napos méregtelenítést a gyászos napok után, úgyhogy majd annak is utánanézek.

És a heti kérdés: Milyen arányban legyen a heti edzéstervünkben a kardió és az erősítő mozgás? 
Ha valakinek van ilyen irányú tapasztalata, ossza meg velem!

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése