2010. augusztus 11., szerda

Huh...

A tegnapi nap nagyon gyorsan eltelt, a tornára is alig maradt idő. Itthon megcsináltam Rubint Réka 2009-es dvd-jének 40 perces teljes átmozgatását, de én nem tudom, hogy van ez, mert az 1 kg-os súlyokkal is alig bírom csinálni. A lábamra meg csak fél kilós lábsúlyt rakok, és azzal is nehéz. Nem kétséges, gyenge vagyok :(
Utána pedig futottam. Minden kedden anyáéknál vacsizunk, ezért úgy döntöttem, ma is futva megyek. Nem volt túl jó ötlet, mert 30 fok körül volt még délután négykor, mikor elindultam, és így csak 22 perc alatt tudtam megtenni a 3,5 km-t... És nagyon elfáradtam, alig bírtam magamhoz térni utána. De legalább megvolt az egy óra mozgás ma is.






A kajával megint nem volt gond, reggelire a szokásos három vékony szelet kenyér, később ettem pár kis szem sárgabarackot. Ebédre lecsó volt, ettem hozzá két szelet update 1 kenyeret, aztán vacsira meg anyánál leves volt, sok husival meg zöldséggel (a fiúknak meg persze pizza), és csinált málnás mascarpone krémet, update cukorral. Na hát az isteni volt, egy jó nagy adagot megettem belőle. Este sokáig fent voltunk még itthon, úgyhogy megint megéheztem, de beértem egy túró rudival meg egy pohár tejjel.

 Most viszont pár napig nem fogok tudni írni, mert ma este megyünk Drezdába, ahol biztosan sokat fogok enni. Azért igyekszem majd mindennap mozogni egy keveset, de egyik nap elvileg túrázni megyünk, úgyhogy aznapra már megvan az adag, de remélem a többi nap is lesz időm futni vagy legalább 20 perces tornákat megcsinálni.


Addig is szép hétvégét mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése