2010. augusztus 18., szerda

90 perc

Tegnap elmentem Réka 90 perces alakreform órájára. A hangulat szuper volt, a zene még jobb, és élőben együtt tornázni ennyi emberrel sokkal jobb, mint itthon egyedül! Többet is bírtam, de mára nagyon izomlázam lett. Ami külön jó, hogy sok belső comb volt. Nekem az a legproblémásabb terület. Nem volt könnyű a 90 percet végigcsinálni, de utána nagyon felszabadító érzés volt, és büszke voltam magamra! Kaptunk óra elején gumikötelet, kék színűt, ami eggyel erősebb, mint az enyém, és meg is éreztem, nem mentek vele úgy a gyakorlatok, mint kellett volna. De azért próbálkoztam :)


És a kaja: reggelire 3 szelet update kalács, kevés vajjal és sok lekvárral (nagymamám főzte, édesítővel vegyes gyümölcsből), aztán elnasiztam a maradék 2 kocka sport csokit meg a két kis update linzert (kellett a kalória, mert egész délelőtt takarítottam), ebédre sóletet ettem, kenyér nélkül (ISTENI volt), délután torna előtt megettem egy túró rudit meg egy gyümölcsjoghurtot, este pedig vacsira torna után két szelet update pirítóst padlizsánkrémmel és két palacsintát a már említett lekvárral.
Ezen még mindig van mit csiszolni, a vacsi szerintem sok volt, de torna után nagyon éhes lettem :( És kéne ennem több gyümölcsöt meg zöldséget. Csak mostanában nem nagyon kívánom.

Ja, és rájöttem, hogy még nem írtam le az adataimat!
Szóval:
magasság: 165 cm
súly: 52,5 kg
mell: 84 cm
derék: 63 cm
csípő: 89 cm
comb: 52 cm
vádli: 36,5 cm
Ez most így nem olyan vészes (persze nem vagyok elégedett), de korábban sokkal rosszabb volt a helyzet, voltam már tíz kilóval több is :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése