2010. augusztus 10., kedd

A tegnap a futásé volt

Mostanában egyre többször futok. Azt vettem észre, hogy (bár elkezdeni nagyon nehéz volt), de egyre jobban élvezem. Már képes vagyok folyamatosan futni 40 percig (persze nem túl gyorsan). Általában futópadon szoktam, de ilyenkor nyáron igyekszem minél több időt a szabadban tölteni. A hétvégéket általában vidéken töltöm, ahol a házunk mellett van egy focipálya, és a faluban is lehet futni, de hétközben a városban elég nehéz ezt megoldani. Korábban a Duna-partra jártam, de a legújabb, amit kitaláltam, hogy anyukámékhoz futva fogok járni, amíg az idő engedi. Tegnap voltam először. Összesen 3,5 km, szóval nem egy nagy táv. Hát azért megszenvedtem vele. Azért teljesen más a szabadban futni, mint futópadon. Sokkal intenzívebb. Viszont az a jó benne, hogy nem ijedek meg a sebességtől, mert a padon már a 9 km/h is nagyon gyorsnak tűnik, viszont kb. 21 perc alatt tettem most meg ezt a távot (közben 3 piros lámpánál is meg kellett állnom), ami azt jelenti, hogy az átlagsebességem kb. 10 km/h volt. És ez csodálatos :) Ilyen gyorsan ilyen huzamos ideig nem bírtam futni. És bár nagyon fáradt voltam, mégis úgy gondoltam, haza is futva jövök. Úgy gondoltam, most biztos tovább fog tartani, de pár másodperc eltéréssel ugyanaz lett az eredmény :) Szóval boldog voltam :) Viszont utána egész este fájt a vádlim, de csak az, a combom persze nem :(


Aztán itthon, hogy meglegyen a napi 1 óra mozgás, még megcsináltam Rubint Réka 2008-as dvd-jének 20 perces csípő- és popsiformáló részét, pici lábsúllyal.


A kaja is egész jól alakult tegnap. Reggelire 3 vékony szelet tk kenyér, szalámival és diabetikus lekvárral, utána ebédre sült csirkecombok (2 db), kevés krumplival, anyánál ettem egy kis update fagyit meg két db szilvát, vacsira meg tejbezabot ettem, kis kakaóporral és fahéjjal mmmmmmmm, isteni volt :)


A héten még nem lesz egészséggel vagy mozgással kapcsolatos kutatás, mert holnap este megyünk Drezdába barátnőmhöz, de a jövő héten indul az is :)

Szép napot mindenkinek és ma mindenki szánjon egy kis időt magára :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése