2010. augusztus 24., kedd

Újra hétfő

Tegnap nagyon nehezen sikerült rávennem magam a tornára, mert napközben nem volt alkalmas, aztán kifogásokat kerestem, de végül este tízre sikerült meggyőznöm magam, és egész keményen végigcsináltam a napi adagot: Rubint Réka 2009 40 perc teljes átmozgatás (1 kg-os súlyzókkal, fél kg-os lábsúlyokkal, gumikötéllel és steppaddal), plusz 20 perc comb (lábsúly+steppad+gumikötél). Nagyon megizzadtam, egész jókedvem lett utána. De valahogy én csak este, vagy a délutáni órákban tudom rávenni magam arra, hogy tornázzak. Főleg most, hogy megint elég meleg van, és a lakásban nem működik a légkondi. De igyekszem. Mára a terv 40 perc futás, és 40 perc torna, még nem tudom, melyik, mert este temetés miatt nem tudok menni Réka-tornára (tehát hogy egy hónapig minden alkalomra megyek, máris megdőlt - igaz, most nem miattam).


A kaja egy kicsit jobb volt, mint szokott lenni, bár az összevissza nap miatt kicsit összevisszára sikerült.
Reggeli: 2 szelet update kenyér, felvágottal és update sajttal, tejeskávé
Ebéd: rakott karalábé, tejeskávé
Vacsi: gyümölcsleves, őszibarackdarabokkal, egy szelet zabbundás hús
Nasi napközben: egy túró rúd, fél doboz kakaós-kókuszos nasi, egy pohár kakaó


A gyümölcslevesem nagyon jól sikerült, pedig csak meghámoztam két őszibarackot, leturmixoltam két deci tejszínnel, felesben édesítővel és update cukorral, majd felöntöttem tejjel és belekockáztam két barackot. Isteni lett, és olyan sok lett, hogy ez volt a vacsi mindkettőnknek, és még mára is maradt nekem :) Szeretem azokat a gyümileveseket, amit nem kell főzni, mert így nem főzöm ki a gyümiből az értékes vitaminokat. Igaz, így inkább a turmix és a leves közti valamit kapok, de szerintem nagyon finom :)


Akartam már írni, hogy mivel az update szerint táplálkozom, a kaják, amiket megeszek, nem tartalmaznak cukrot, sem lisztet, ha mégis becsúszik valami az étrendbe, azt külön jelzem, egyébként nem írom minden mellé oda, hogy update :)

Lehet, hogy fogok csinálni külön egy fület a recepteknek, hogy ha valakit érdekel, el tudja készíteni az ételeket, hátha ezzel is segítek valakinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése