2010. augusztus 17., kedd

Vegyes

Tegnap végre újra mozogtam, nagyon jól éreztem magam tőle, szuper érzés volt :)
Először futópadon futottam fél órát, az adatok szerint 4300 m-t és 420 kalóriát mozogtam le. Annyira belejöttem, hogy egész sokáig 10 km/h-val futottam. Ebben közrejátszott az is, hogy új számokat töltöttem le az mp3 lejátszómra, és az nagyon felpörgetett. Ilyenek vannak rajta:
http://www.youtube.com/watch?v=CxWX1yGcsHQ
http://www.youtube.com/watch?v=wavpWRK6IX8
http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Szóval olyan fantasztikus érzés volt, hogy ezt többször is így fogom csinálni, a jó zene sokkal inkább megnövelte a teljesítményemet, mint amikor csak a tv-t bámulom futás közben.
Ezután még itthon lenyomtam Rubint Réka 2009-es dvd-jének popsi részét (20 perc) fél kg-os lábsúllyal, aztán még a has rész felét is (10 perc), egyrészt, hogy meglegyen az 1 óra mozgás, másrészt pedig mert észrevettem, hogy a négynapos kilengésem után kevésbé látszanak az amúgy is alig látható kockák a hasamon. Ez ellen tenni kell. Nem hagyom, hogy amit eddig elértem, csak úgy eltűnjön !!!

A kaja viszont még hagyott némi kívánnivalót maga után. Reggelire megettem két kis tk zsömlét a Drezdából hozott túrókrémmel, nasiztam egy kis diétás ritter sport csokit, update 1 islert, aztán ebédre ettem egy kis tányér cukormentes gyümölcslevest és töltött cukkinit, vacsira pedig csak 2 db update palacsintát ettem cukormentes lekvárral. Ugyan odafigyeltem, hogy ne egyek olyat, amit nem lehet, de kicsit összevisszára sikerült, a reggeli sok volt, úgyhogy még van mit csiszolni rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése