2011. március 30., szerda

Tavaszi zsongás :)

Ma nagyon jó kedvem van, tavasz van, nincs hideg, van kedvem mozogni és végre ma sütni fogok valami nagyon finomat.
Pedig tegnap este ráálltam a mérlegre, mert valahogy nem úgy állnak a ruhák, mint szoktak, és hát igen, újból többet mutat, 54,4 kg-ot... Igaz, hogy női problémák közelednek, de nem foghatom erre az egészet... Komolyan, ha egy kicsit nem figyelek oda, kúsznak fel a kilók észrevétlenül. Most nagyon el vagyok szánva, hogy több gyümölcs és zöldség lesz (pedig nem kívánom egyiket sem), kevesebbet fogok enni, és nem este eszem a legtöbbet. Tudom, hogy az a baj, hogy este eszem többet, és megengedek magamnak néha olyan dolgokat, mint a pattogatott kukorica, krumpli stb... És persze mindezt este. Vissza szerenék menni 51-52-re, akkor már jól érzem magam.

Hétfőn voltam futni az Oxygenben, megvolt a 6 km 40 perc alatt, majd tapostam még 20 percet. Alaposan lenyújtottam a végén, meg kicsit kilazítottam az izmaimat azzal az géppel, amire rá kell állni, és ráz. Nagyon jó volt, de a hasam valamiért megfájdult tőle... Az izmaimnak viszont kifejezetten jót tett. Kedden otthoni torna volt, RR Alakreform, 20 perc comb, 40 perc extra popsi. Jólesett, pont elég is volt.

A kaját most nem írom le, mától változás van, ha meghalok, akkor sem eszem este normális vacsorát. Holnap meglátjuk, élek-e még :) Azért a kakaós csigát megsütöm, lehet, az lesz a vacsora egy pohár tejjel, de semmi más. Ha jól sikerül, felrakom a receptet, bár nem az enyém, hanem az Update főzőműsorban láttam.

Szép napot mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése