2011. március 13., vasárnap

Gyönyörű az idő :)

Otthon pedig biztosan még melegebb is van, itt Varsóban olyan 12 fok lehet, és nagyon szépen süt a nap :)
Tegnap a nyakamba vettem a várost és majdnem 6 órán keresztül sétáltam. Sokak szerint itt semmi látnivaló nincsen, én mégis nagyon élveztem, az Óváros gyönyörű, és persze a bevásárlóutcát sem hagyhattam ki :)
Délután ahogy visszajöttem,erősen gondolkoztam azon, hogy nem megyek le a szálloda edzőtermébe. Kicsit pihentem, aztán mégis rávettem magam. Nem bántam meg, 45 percet futottam, 7 km-t, és még 15 percet lépcsőztem. Nagyon jól esett, de utána olyan fáradt voltam, hogy alig bírtam elmenni vacsorázni.

Viszont a kajával elcsúsztam... Nem részletezném, de a KFC-ben ettem... Már hetek óta erre vágyom, és most 4 óra séta után szembejött velem, mikor már nagyon éhes voltam. Nem bírtam ellenállni... Ez is közrejátszott, hogy végül lementem edzeni :) A vacsora sem volt diétás, kacsát ettem krumplipürével, meg gyümölcsös szósszal, ami nem volt ugyan nagyon édes, de azt kétlem, hogy cukormentes lett volna...

Most pedig indulok újra, bár a lábaim tiltakoznak, de már csak ma meg holnap vagyunk itt, úgyhogy ki kell használni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése