2011. március 8., kedd

Nőnapi visszatérés

Az elmúlt időszak nem volt könnyű, sem időm, sem kedvem nem volt a blogíráshoz...
Ma azonban nőnap alkalmából elhatároztam, hogy jobb, ha kontroll alatt vagyok, és erre a blog a legjobb megoldás.
És hogy jobban utána kell néznem egyes dolgoknak, mert egy ideje már stagnálok. A súlyommal már nincs gond, de a fejlődés megállt, és ennek oka van. És ezt most ki fogom deríteni.

A múlt héten volt egy elég csúnya betegségem, két napig otthon is voltam és feküdtem, úgyhogy az edzés nem olyan volt, mint kellett volna, igyekeztem a könnyebbik végét megfogni a betegés gután (a nehezebbiket nem is bírtam volna :)

Valahogy így alakult:
hétfő: 40 perc futás, 6 km (igen, végre elértem :) és Alakreform dvd 20 per c felsőtest
kedd: pihenőnap, intenzív mosdóba járkálással
szerda: pihenőnap, sok alvással
csütörtök: Rubint Réka Alakreform 40 perc extra popsi, 2009-es dvd-ről 20 perc has
péntek: Jillian: No More Trouble Zones
szombat: RR 2009-es dvd 40 perc teljes átmozgatás, Alakreform 20 perc felsőtest
vasárnap: 40 perc futás 6200 m

Az étrendemmel pedig az a baj, hogy mostanában becsúsztak elhajlások, és főleg este. Pedig a tudatosság lenne a legfontosabb, mert akkor nem is lenne késztetésem arra, hogy mást egyek, mint ami nekem jó.
És ÍRNI FOGOM mit eszek, mert másképp nincs meg a kontroll.

És persze minden lánynak nagyon boldog nőnapot, remélem mindenki kap a párjától valami szépet a mai napon :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése