2011. március 25., péntek

Tavaszi fáradtság

Nem megy olyan intenzitással a futás, ahogyan szeretném. Tegnap a 6 km nagyon megerőltető volt, utána majdnem rosszul is lettem. Már közben is szédültem kicsit, meg gyengének éreztem magam, de nem akartam megállni, mert azért kevesebbet mégse fussak már... Aztán 20 percet tapostam, közben végig kapaszkodtam, le ne szédüljek... De ma végre izomláz van a popsimban :)

Szerdán egy kis Jillian volt, No More Trouble Zones, még este 10-kor, mert 9-ig suliban voltam. A héten viszont még nem volt felsőtest, meg hasizom sem nagyon, úgyhogy mára azt tervezem. Na meg cipővásárlást :)

Étkezés... Hát még mindig sok a mennyiség.... Állandóan éhes vagyok, mindig csak ennék. És csokira vágyom :) Tegnap este is megvolt a három fogás: paradicsomleves, natúr szelet zabkörettel, narancshab csokipudinggal... Igaz, hogy minden cukor és lisztmentes volt, de sok. Ráadásul a rosszullétem után éreztem, hogy üres a gyomrom, és mire odaértünk, már bármit felfaltam volna... Fogok keresni valami étvágycsökkentő teát, mert ez így nem jó. 53 kg vagyok, és nem megy lejjebb, pedig voltam már kevesebb is...

Meg persze fáradt is vagyok mindig, nem bírom kialudni magam. Meg sokat kivesz belőlem, hogy hétvégén suli van, jó lenne egy-egy napot csak úgy ellenni. De ugye így minden otthoni dolog vasárnapra marad.

Nem baj, ma megyek cipőt venni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése