2011. március 28., hétfő

Amikor talán fel sem kellene kelni...

A mai nap tényleg úgy indult, hogy legszívesebben visszabújtam volna az ágyba... Nem csörgött reggel az óra, elaludtam, leszakadt a kabátom gombja, nem volt időm normálisan elkészülni... Pedig ma fontos lett volna. Remélem, a folytatás nem hasonlóan alakul...

A hétvége megint rémálom volt, rohanás pénteken, szombaton és vasárnap is... Pénteken még be tudtam ütemezni egy órányi mozgást: RR 2008-as dvd 20 perc felsőtest, 20 perc comb, 20 perc has. Szombaton pihenőnapot tartottam, vasárnap pedig csak fél órám volt szabad, úgyhogy Jillian volt: 30 day shred level 2.
Ma futni szeretnék menni.

És az étkezés:
A mennyiség már jobb, bár reggelente elég sokat eszem, de inkább este, mint reggel. Viszont már nagyon ügyesen tartottam magam a tervhez, mikor tegnap este elkezdtünk filmet nézni, és előkerült a pattogatott kukorica... A többi rendben volt, pedig szülinapozás is volt szombat este, de nagyon finom U1 charlotte-tortát sütöttünk, úgyhogy nem volt bűnözés. Vacsorára pedig a következő volt tegnap: 1 db U1 kornspitz, félbevágva, kevés vajjal és füstölt sajttal sütőben kicsit megsütve, mellé egy kis kaliforniai paprika. Nagyon finom volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése