2011. március 17., csütörtök

Növekszik a kitartásom :)

Ennek egyértelmű jelei vannak: tegnap életemben először felkeltem hajnalban azért, hogy munka előtt menjek edzőterembe. És nagyon jó döntés volt, futottam 6 km-t és lépcsőztem negyed órát. Utána zuhany, és frissen mentem dolgozni :) Máskor is fogok ilyet csinálni. Igaz, este annyira kidőltem, hogy tízkor mély álomba zuhantam, és semmire nem keltem fel, csak hajnalban.

Előző nap pedig otthoni torna volt: RR Alakreform, 20 perc comb, 40 perc popsi. Mára is futást tervezek, meg egy kis felsőtestet.

És az étkezés: naponta többször eszem, de már kisebb adagokat, és csak olyat, ami update. Tegnap ebédre például alig bírtam enni, fél tányér ételt ettem meg, de elég is volt. Viszont isteni desszertet csináltam, mindjárt le is írom, hogy hogyan. Minden nap eszem gyümölcsöt, fehérjét, rostos dolgot és szénhidrátot is, hogy mindent kapjon a szervezetem.

És végre tavasz van!!! Bár ma esik az eső, de nincs hideg, és végre nem télikabátot kell hordani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése