2011. április 4., hétfő

Április - végre :)

A hét további része elég jól alakult:
szerda: RR Alakreform 20 perc felsőtest, 2009-es dvd 20 perc has, 20 perc popsi
csütörtök: oxygen futás, 11,2 km :)
péntek: RR Az igényes nők edzésprogramja
szombat. pihenőnap
vasárnap: Jillian, 30 day shred level 3
Ebből a csütörtök azért figyelemreméltó, főpróbaként lefutottam a Vivicittát, ugyanis most hétvégén lesz, és hosszabb távot már elég régen nem futottam... De sikerült :) Úgyhogy vasárnap is sikerülni fog.
Vasárnapra az Alekreform 90 perces részét terveztem, de későn értünk haza, mert a vidéki házunk kertjében ki kellett vágni egy fát, kivenni két tuját, és hasonló finomságok, úgyhogy sok-sok mozgással telt a nap. Este már csak félórányi időm volt, de úgy gondoltam, az legyen kemény... Hát az is volt :)

Az étkezés alakulgat, 53,9 kg vagyok, vagyis pont fél kilót fogytam. Be is tartottam mindent rendesen, nem vacsoráztam sokat, de persze tegnap este megint volt popcorn, de legalább most csak fél adagot ettem meg. A kakaóscsigám nagyon jó lett, és tegnap pedig nagyon finom tejszínes-tonhalas tésztát csináltam, az lesz ma az ebéd :) Majd jövök annak a receptjével is.

Mindenkinek szép napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése