2011. március 9., szerda

Szerda -20%

Bizony, a http://www.arenaplaza.hu/ oldalról kuponokat lehet letölteni, és rengeteg üzletben ma 20% kedvezménnyel lehet vásárolni :) Utólagos nőnapi ajándék nekünk :)

Tornázgattam, hétfőn a szokásosat csináltam: Alakreform DVD 40 perc extra popsi, 20 perc comb (hétfőn általában ezt szoktam).
Kedd: 40 perc futás, 6200 m.
Mostanában kicsit frusztrált vagyok amiatt, hogy mindig csak a szabáályaim szerint élek. Kicsit lazábbnak kéne lennem, mert így mindenre rágörcsölök, és ideges vagyok állandóan. Az egyik ilyen dolog, hogy ha torna van, akkor az legyen egy egész óra. Hát most tegnap megálltam és csak 40 perc volt, de nehezmre esett, hogy ne csináljak még valamit. Mármint a lelkemnek volt nehéz, a testem fáradt volt nagyon.
A másik ilyen dolog, hogy sosem vagyok otthon és nincs időm semmi otthon végzendő tevékenységre. Éppen ezért a héten nem megyek edzőterembe, hanem majd csak otthon tornázom, így többet lehetek otthon és időtakarékosabb is.

A tegnapi étkezésem a következő volt:
reggeli: 2 szelet update pirítós, kevés vajjal, az egyik kolbászos, a másik fruktózzal készült lekváros, tejeskávé
tízórai: 2 mandarin, 1 update csokipuding
ebéd: füstölt sajtos kelképosztafőzelék, bélszínrolóval (az update futártól)
uzsi: egy szelet update lusta asszony rétes, tejjel
vacsora: kis brokkolikrémleves, spenótfőzelék egy tükörtojással, 2 szelet update reszelt túrós, kis zéró kóla
lefekvés előtt két deci light üdítő
És szerintem keveset ittam :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése