2011. március 15., kedd

Megint itthon

Tegnap hajnalban hazaérkeztünk, délben sikerült is felkelni :)

Az út nagyon jó volt. Reggel kicsit rosszul esett, hogy nem egy ötcsillagos szállodában ébredtem, és csak az a dolgom, hogy kitaláljam, mit nézzek meg és hova menjek vásárolni :) Kicsit tényleg olyan volt, mint a micsoda nőben :) És hát a jót nagyon könnyen meg lehet szokni :)

Vasárnap is rengeteget sétáltam, és mire visszaértem a szállodába, már semmire nem volt energiám, úgyhogy pihenőnapot tartottam, és csak aludtam egyet vacsora előtt. A lábam pedig annyira fájt már, hogy nem is lettem volna képes semmi komolyra.

Tegnap pedig reggel együtt lementünk az edzőterembe, futottam fél órát, aztán volt 15 perc lépcsőzőgép és 10 perc ellipszis tréner. Nagyon jól esett, főleg, hogy G. is velem volt és sikerült rávenni a mozgásra :) És nagyon ügyes is volt, még futott is, pedig azt nagyon utálja :)
Aztán összeszedtük magunkat, és volt egy kis közös városnézés is :)

Rengeteget mozogtam és sétáltam, de sajnos a kaja nagyon rosszul sikerült, inkább nem is beszélnék róla... Sajnos nem voltam rá felkészülve, hogy a lengyel konyha ilyen jó, ráadásul megmagyarázhatatlan függőségem alakult ki a KFC-vel szemben...  A mérleg mutatott is 1 kg pluszt ma reggel...

Ma pedig újra itthon, rendet kell rakni és főzni egy kicsit, de azért pihenni is fogok :)

Az étkezésre pedig újra jobban oda fogok figyelni. Olvastam valahol, hogy csak 100%-os teljesítmény esetén érhető el 100%-os eredmény. Nekem márpedig ez a célom! Úgyhogy innentől kezdve nincs elhajlás, még egy kicsi sem, csak egyenesen haladok az úton és 100%-ig következetes leszek!
Vagyis a cél a következő:
heti 6 edzés, ebből 2 futás, a többi a szokásos (Oxygen wellness órái, RR, Jillian)
100% update étrend

Nyárra bomba formában szeretnék lenni :)

1 megjegyzés:

  1. Én a KFC-ben Piccante salátát vagy Cézár salátát eszem :)

    VálaszTörlés