2011. március 10., csütörtök

Elfoglalt nap

Ma nagyon hosszú napom lesz, mert holnap reggel indulunk Varsóba, és még semmit nem csináltam meg. Össze kell pakolni, tornázni, magamat kicsit rendbetenni, kaját csomagolni az útra...

Úgyhogy reggel be is szaladtam az update pékségbe, bevásároltam egy csomó dolgot, hogy ne essek kísértésbe. Vettem kakaós csigát, egy zacskó pogit, pudingot, túró rudit. Kenyér nem volt, de félretesznek ma nekem kettőt, holnap reggel leszaladok érte.

Ez volt a tegnapi menü:
reggeli: 2 szelet update kenyér vajjal, az egyik kolbászosan, a másik diabetikus lekvárral, tejeskávé
tízórai: 1 cottage cheese, 1 túró rudi
ebéd: kis spenórfőzelék egy tükörtojással, 3 pici mandarin, kávé
uzsonna: 2 szelet reszelt túrós, tejjel
vacsora: két szelet update kenyér, padlizsánkrémmel, két kis pogi (a zacskós update pogiból)
lefekvés előtt kakaó (1,5 tej, pár csepp ezerédes édesítő, zsírszegény kakaópor)

Torna: RR 2009 DVD 20 perc popsi, 20 perc has, 2008 DVD 20 perc felsőtest
Ma pedig vagy alakformáló órára megyek vagy futni az oxygénbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése