2011. március 21., hétfő

Jön a tavasz

Végre tényleg érzem, hogy kezd jönni a jó idő. Már csicseregnek a madarak és nem fázok mindig :)
A szombatom nagyon jó volt, de egyben olyan sűrű is, hogy tornázni nem tudtam, úgyhogy aznap volt a pihenőnap. Viszont csináltam finom süteményt, majd leírom a receptjét. Reggel dolgozni voltam, és végül csak fél egy körül tudtam eljönni, úgyhogy már nem volt időm elmenni edzeni, mert egyre jöttek hozzám a csajok :) Kicsit beszélgettünk, aztán sütöttem-főztem.
Mire végeztem, épphogy összeszedtem magam, máris indulnunk kellett bulizni. Az egyik munkatársam koncertjén voltunk, nagyon jók voltak, FÁNK zenekar a nevük :)

Másnap reggel nehéz volt felkelni, de suliba kellett mennem. Este pedig torna volt:
RR Az igényes nők edzésprogramja, 40 perc. Bőven elég volt, mert nem voltam épp kipihent állapotban.

Ma Oxygenben voltam: 40 perc futás, 15 perc taposás, majd nyújtás, vagyis a szokásos. Utána pedig elmentünk egy étterembe, mert céges rendezvényt szervezek, és le kellett tesztelni. Nagyon finomat ettem: kacsamellet párolt fehérkáposztával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése