2011. január 3., hétfő

Újra itt :)

Vége az ünnepeknek, és ezzel az ide-oda rohanásnak is, úgyhogy végre újraindul a blog :)
Szorgalmas voltam a tornában, amennyire tudtam, egyetlen alkalom maradt ki a heti 6 edzéshez képest, mégpedig most a hétvégén. Németországban voltunk, 26 m2-en négyen három napig, úgyhogy nem sok lehetőségem volt...
De újdonság, hogy végre elkezdtem járni az oxygén wellnessbe a munkahelyem mellett. Nagyon kellemsen csalódtam, szép, sokféle csoportos óra van, nagy kardiópark és szép wellness részleg. Eddig kétféle alakformáló órára sikerült elmennem, mindkettő előtt 20 percet futottam futópdon. Mindkettő jó volt, az egyik pedig különösen, mert a Lite Wellnessből a kedvenc edzőm itt is tart órákat, és most is nagyon jó volt :) Főleg, hogy utána szaunáztam is egy nagyot :)

Mától pedig vissza kell állnom a régi étkezési rendszerre, ugyanis karácsonykor is lecsúszott egy kis forralt bor (ami ugye cukorral készül) meg kürtőskalács, de amit az elmúlt hétvégén műveltem, az már sok volt. Csupa lisztes étel, ráadásul mindenből óriási mennyiségeket ettem. És mindig éhes voltam, egész nap. Hát nem fogtam vissza magam... Fel is jött majdnem 2 kg az eddigi legalacsonyabb súlyomhoz képest.

De ezt most elfelejtjük, és legalább egy hétig csak 1-es kódú ételeket eszem és edzem rendesen, ahogy eddig, hogy egy kicsit méregtelenítsem magam. Ma csak otthon lesz torna, mert mosnom kell meg mivel éjjel kettőkor érkeztük haza tegnap este, reggel 7-kor pedig kelni kellett, nem szeretném, ha mások is látnák a szenvedésem.

Szóval egészségre fel !!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése