2011. június 30., csütörtök

Eltelt egy újabb hét...

... és jön az újabb jelentés: úgy érzem, kezdem visszanyerni az inspirációmat :) A múlt hét vége torna szempontjából már elég jó volt, de étkezésileg nem a legjobb, mert házibulban voltam szombat este, ahol ipari mennyiségű popcornt és rumos colát (persze cukormenteset) fogyasztottam el, éjjel kettőkor pedig még a pörköltbe mártogattam az update kenyeret :)

Aztán hétfőn valami megváltozott: talán hogy tényleg érzem, hogy itt a nyár, vagy hogy a párom is elkezdett diétázni, nem tudom, de végre megint normál erőbedobással tudtam csinálni a gyakorlatokat, élveztem, és így egy kis izomláz is összejött:

Hétfő: RR 2009 40 perc teljes átmozgatás + Alakreform dvd 20 perc felsőtest

Kedd: 20 perc futás futópadon (fél perc kocogás, másfél perc futás) + három kör a következő gyakorlatokból: 30 guggolás, 15-15 lábnyújtás és térdhúzás oldalra, 5-5 egylábas guggolás, 50 vádli, 15 hasprés, 30 hasprés nyújtott karral. Az egylábas guggolásból 15 volt előírva, de 5 is alig ment. Valahogy úgy vagyok vele, mint a fekvőtámasszal, csak imitálom :)

Szerda: Jillian: Banish Fat Boost Metabolism. Végre, nagyon jól esett :)

Mára Margitszigeti futást tervezek, ha nem szakad nagyon az eső.
Gerinctréningre meg eddig még nem jutottam el, mert szerdánként van, amire tudnék járni, de eddig mindig közbejött valami, de a jövő héten már remélem, seikerül :)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése